اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری آبفای همدان خبر داد

کسب رتبه نخست آبفای همدان در بخش انرژی کشور

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره‌برداری موفق به کسب مقام نخست در کشور شد.

کسب رتبه نخست آبفای همدان در بخش انرژی کشور

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کسب رتبه نخست آبفای همدان در بخش انرژی در کشور اظهار کرد: دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره‌برداری موفق به کسب مقام نخست در کشور شد.

وی بیان داشت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شاخص‌های عملکرد سالانه حوزه انرژی بر اساس تعهدات، سرمایه‌گذاری، شاخص‌های انرژی و شاخص‌های بهره‌وری انرژی را در بین 36 شرکت آب و فاضلاب بررسی و از شرکت‌های برتر تقدیر می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان تصریح کرد: مقام نخست شرکت آبفای همدان در پی‌روند صعودی دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل شرکت حاصل شده است به گونه‌ای که پس از رتبه پایین 29 در سال 87، موفق به کسب رتبه شانزدهم در سال 88، رتبه پنجم در سال 89 و رتبه نخست در سال جاری را کسب کرد.

وی اظهار کرد: تشکیل کارگروه‌های پیک‌سایی، ممیزی مجدد تأسیسات تأمین آب، کاهش دیماند مازاد و سرمایه‌گذاری در حوزه یاد شده از عوامل موفقیت دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل در سال 90 بوده است.

حسینی‌بیدار خاطرنشان کرد: در این رده‌بندی شرکت‌های آب و فاضلاب خراسان جنوبی در رده دوم و مقام سوم را شرکت‌های آب و فاضلاب شیراز، کردستان، بوشهر، اهواز، به صورت مشترک کسب کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس این ارزیابی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال 1390 با صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد تومان در هزینه‌های برق در صدر جدول قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان ابراز داشت: با حمایت‌های مستمر مدیریت ارشد شرکت علاوه برحفظ رتبه یاد شده در سال‌های بعد بتوان با بهبود شاخص‌ها گامی بلند در روند کاهش هزینه‌های انرژی برداشت.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول