اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد خبر داد

امتداد اتوبوس‌های تندرو به شهرک شهید باهنر

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 مشهد از امتداد یافتن اتوبوس‌های تندرو در راستای ایجاد توازن در بین مناطق شهری،به شهرک شهید باهنر خبر داد.

امتداد اتوبوس‌های تندرو به شهرک شهید باهنر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شهرام کریمی شهردار منطقه 6 مشهد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نیاز و درخواست‌های شهروندان شهرک شهید باهنر برای افزایش تعداد خطوط اتوبوسرانی، خط 6 تندرو با هماهنگی اتوبوسرانی تا پایانه بولوار حر در شهرک شهید باهنر امتداد یافت.

وی با اشاره به تغییر مسیر خط 6 تندرو و 63 در محدوده شهری منطقه 6، عنوان کرد: طی نشست‌هایی که با مردم در این منطقه برگزار شد دغدغه‌ها، معضلات و اولویت نیازمندی‌های مردم مورد بررسی قرار گرفت که در حوزه حمل و نقل علاوه بر ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس، برخی از خطوط نیز به این منطقه امتداد یافتند.

به گفته کریمی خط 6 تندرو از انتهای شهرک شهید رجایی به شهرک شهید باهنر و خط 63 کوی عمار از بیست متری دوم به اول برای راحتی شهروندان این منطقه در ترددها به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام درخواست‌های مردم در اولویت اول قرار دارد، گفت: درخواست‌های مردمی مبنی بر ایجاد و توسعه خطوط اتوبوسرانی در سازمان اتوبوسرانی پس از بررسی‌های لازم توسط کارشناسان، در صورتی که باعث بروز مشکلاتی در مسیر خط شود، سازمان از اجرای آن صرف نظر و در غیر این صورت تقاضا اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/70003/ت/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول