اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 19 طرح فرهنگی مذهبی در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 19 طرح فرهنگی مذهبی در شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای 19 طرح فرهنگی مذهبی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر امروز در بازدید از روند اجرای پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در کنگان اظهار داشت: سفر بابرکت مقام معظم رهبری در سال گذشته در حوزه فرهنگی و مذهبی بسیار ارزشمند بود و شاهد اجرای طرح‌های بسیار مهمی در این حوزه هستیم.

وی افزود: با تلاش فرماندار و با دقت و حساسیت مسئولان تبلیغات اسلامی استان، روند اجرای طرح‌ها از شتاب خوب و مناسبی برخوردار است و امیدوار هستیم در کمترین زمان به بهره‌برداری برسند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 19 طرح فرهنگی مذهبی در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: از مصوبات سفر رهبری در حوزه تبلیغات اسلامی در کنگان، ایجاد دو دبیرستان معارف اسلامی (صدرا)، احداث یک مجتمع علوم قرآنی، یک مجتمع فرهنگی و 15 خانه عالم در شهرستان است.

اهرمی با تأکید بر لزوم تکمیل خانه‌های عالم تصریح کرد: ساخت خانه عالم در کنگان از ضروری‌ترین طرح‌های فرهنگی در برنامه‌ریزی و توسعه محسوب می‌شود که از مصوبات سفر اخیر مقام معظم رهبری به این شهرستان بوده است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآنی در کنگان خبر داد و گفت: اجرای مسابقات قرآنی از جمله اقدامات در راستای نمود فرهنگ قرآنی در سطح جامعه قلمداد می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در همین راستا مسابقه روش تدریس قرآن کریم با هدف تقویت روحیه علمی در سطح موسسات و خانه‌های قرآن کریم وابسته به این اداره برگزار می‌شود.

اهرمی اضافه کرد: مسابقه روش تدریس قرآن کریم در رده خواهران و برادران و ویژه فارغ‌التحصیلان دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم و مربیان قرآنی موسسات دولتی و غیردولتی آزاد در تاریخ هفتم دیماه امسال برگزار می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی کانون فرهنگی در محیط‌های کارگاهی شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی در کمپ‌های کارگری با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بخشداری مرکزی به زودی انجام می‌شود.

اهرمی ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول