اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

تشکیل منظم جلسات انجمن‌های لرستان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان ضروری است.

تشکیل منظم جلسات انجمن‌های لرستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، تیمور احمدوند پیش‌ازظهر امروز در کارگاه آموزشی یک روزه ویژه رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های لرستان با اشاره به ضرورت تشکیل منظم جلسات انجمن‌های استان خواستار استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت این جلسات جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات کتابخانه‌های عمومی شد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری این جلسات باید به نحوی باشد که به یک اتاق فکر فرهنگی جهت طراحی و انجام برنامه‌های فرهنگی کتاب محور تبدیل شود.

وی گفت: بیان مشکلات مالی کتابخانه‌ها نباید در اولویت برنامه‌های این اداره کل و به خصوص موارد مطروحه در این جلسات قرار بگیرد، چراکه در مرحله اول مهم این است که ما چگونه بتوانیم بهترین استفاده را از داشته‌هایمان داشته باشیم و بعد به دنبال افزایش این موجودی برویم.

احمدوند برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی به ریاست استاندار در استان و فرمانداران در شهرستان‌ها را فرصت مغتنمی جهت بیان مسائل و دغدغه‌های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی برشمرد و افزود: با توجه به حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی از جمله مدیران آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گونه جلسات بهتر است، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی جهت انجام فعالیت‌های مکمل به جای موازی‌کاری در دستور کار قرار گیرد و البته در کنار آن پیگیری جدی انجام مصوبات نیز بسیار قابل توجه است.

در ابتدای این جلسه رؤسای ادارات شهرستان‌های لرستان گزارشی از نحوه برگزاری جلسات انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی و مصوبات آنها طی سال‌جاری ارائه کردند، سپس به مدت سه ساعت مراحل مختلف برگزاری این گونه جلسات به صورت کارگاهی آموزش داده شد.

کارگاه آموزشی مهندسی دستورات جلسات انجمن‌ها ویژه رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان لرستان با حضور ابوالفضل زکریایی رئیس اداره امور انجمن‌ها و مهرداد بریری کارشناس امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول