اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان ـ 84

مدارس ناحیه 3 اهواز یکشنبه هم تعطیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز اعلام کرد: حرکت کاروان حامل ضریح امام حسین (ع) به مصلای کوت عبدالله و سپس آبادان فردا انجام می‌شود از این رو، مدارس ناحیه 3 شهرستان که در مسیر حرکت کاروان قرار دارند فردا یکشنبه تعطیل است.

مدارس ناحیه 3 اهواز یکشنبه هم تعطیل شد

عبدالعزیز فدعمی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردمی، مردم شهر اهواز امشب (شنبه شب) هم میزبان ضریح نورانی امام حسین (ع) خواهند بود این در حالی است که قرار بود کاروان سفینة النجاة ساعت 24 امشب به سمت مصلای کوت عبدالله حرکت کند تا فردا ساعت 7 صبح رهسپار آبادان شود.

وی افزود: با توجه به استقبال عاشقان حسینی و به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در خوزستان، حرکت کاروان به تاخیر افتاده و فردا (یکشنبه) صبح پس از اقامه نماز جماعت صبح در کنار ضریح نورانی امام حسین (ع) در مصلای مهدیه، حرکت کاروان به سمت مصلای کوت عبدالله که خروجی اهواز به سمت آبادان محسوب می‌شود، انجام خواهد شد.

فدعمی تصریح کرد: با توجه به تغییر برنامه حرکت کاروان و سیل مشتاقان به سید و سالار شهیدان، مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ناحیه 3 شهرستان اهواز، فردا تعطیل خواهد بود تا دانش آموزان و معلمان این منطقه که در مسیر حرکت کاروان قرار دارند امکان بهره بردن از فیوض معنوی ضریح نورانی حسین بن علی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ضریح امام حسین (ع) صبح روز جمعه وارد اهواز شد و پس از گذر از مسیری نه چندان طولانی اما در ترافیک سنگین استقبال کنندگان این شهر عصر آن روز به مصلی مهدیه وارد شد. در بدو ورود کاروان اعلام شد که فقط جمعه شب در این محل توقف خواهد داشت اما اکنون با تغییر پیش آمده، اهوازی‌ها در محل مصلی مهدیه دو شب افتخار میزبانی ضریح نورانی اباعبدالله را داشته‌اند.

انتهای پیام/2247/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول