اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

جنگ ما با دشمن در عرصه جهانی است / فرهنگ کار در ایران مشکل دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمن در تمام عرصه‌های نبرد با نظام اسلامی مغلوب شده است و اینک جنگ اقتصادی را با کمک قدرت‌های زورگوی جهانی علیه کشور کلید زده است.

جنگ ما با دشمن در عرصه جهانی است / فرهنگ کار در ایران مشکل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدحسین رجبی ظهر امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی با شعار اقتصاد مقاومتی که در محل جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن برای جبران شکست‌های خود در زمینه‌های نظامی، اطلاعاتی و فرهنگی به تاکتیک دیگری روی آورده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری جنگ اقتصادی را آخرین حربه دشمن عنوان و تاکید کرد: اگر در این نبرد آنها را از پا درآوریم با یک آمریکای خلع سلاح شده مواجه خواهیم بود.

 

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر با بیان اینکه جنگ ما با دشمن خارج از مرزهای ملی و منطقه‌ای است، گفت: این نبرد اکنون در سطح جهانی است.

 

وی اقتدار امروز کشور را به مراتب بیش از گذشته دانست و خاطر نشان کرد: با هدایت عالمانه رهبر و همدلی و همفکری نهادهای مسئول و بویژه تعامل مناسب‌تر جهادکشاورزی و سپاه پاسداران تهدیدهای اقتصادی خنثی شود.

 

رجبی به فرازی دیگر از بیانات رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان راه‌کار برون رفت از چالش اشاره و تصریح کرد: باید رویکرد فعلی جهاد کشاورزی در این زمینه تقویت شود.

 

* فرهنگ کار در ایران مشکل دارد

 

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به تمرکز دشمن بر ممانعت از ورود مواد غذایی و مایحتاج روزانه مردم اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم نیاز مردم را به دست خود آنها تامین کنیم.

 

وی با اذعان به بیکاری بسیاری از روستائیان از نبود فرهنگ کار و تلاش در کشور به عنوان یک معضل اساسی نام برد و افزود: با توجه به روستاها هم می‌توان مشکل اشتغال را تاحدی کاهش داد و هم می‌توان تهدید و نیرنگ دشمن را به سوی خودش باز گرداند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شرایط اقلیمی و فرهنگی هر منطقه را متفاوت دانست و خواستار توجه به تولیدات محلی همخوان با فرهنگ و جغرافیای استان شد.

 

وی به مزایای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در صورت موفقیت در این مسئله رونق تولید داخلی، کاهش تورم، ایجاد اشتغال و استحکام اقتصاد کشور را شاهد خواهیم بود و در نهایت بر توطئه‌های دشمن غلبه خواهیم کرد.

 

رجبی ناکامی در این عرصه را سم مهلکی یرای کشور دانست و تصریح کرد: در این صورت باور مردم به ارزش‌ها، نظام و انقلاب خدشه‌دار می‌شود.

 

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر رویکرد اساسی سپاه را در بحث محرومیت‌زدایی عنوان کرد و از آمادگی این نهاد برای همکاری با جهاد در زمینه‌های مختلف خبر داد.

 

وی به اصول تعریف شده در سپاه در این راستا اشاره کرد و گفت: مردمی کردن اقتصاد سرفصل این امور است.

 

رجبی با اشاره به وجود بیش از 400 هزار بسیجی در استان هدف دیگر سپاه پاسداران را عرصه‌یابی بسیج برای کار در روستاها و مناطق کم‌برخودار عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تمرکز بر عدالت و فراگیر نمودن جهاد اقتصادی را دیگر اهداف این نهاد مردمی برشمرد.

 

رجبی در پایان به وجود نیروی انسانی خلاق و دارای ایده و فکر در بسیج اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران آمادگی دارد در تمام عرصه‌های داخل وخارج شهری و با هر ساز و کاری با جهاد کشاورزی همکاری کند.

 

انتهای پیام/79008/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول