اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج اساتید اصفهان خبر داد

بازدید 100 استاد کشور‌های اسلامی از اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: حدود 100 استاد از کشور‌های اسلامی به منظور بازدید یک روزه از آثار تاریخی و ابنیه فرهنگی و تاریخی در اصفهان حضور می‌یابند.

بازدید 100 استاد کشور‌های اسلامی از اصفهان

بیژن شمس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای برنامه‌های بیداری اسلامی اظهار کرد: در راستای ادامه سلسله نشست‌های بیداری اسلامی در جمهوری اسلامی ایران نشست اساتید کشور‌های بیداری اسلامی در کشور برگزار می‌شود.

وی به تعداد کشور‌های شرکت‌کننده در این همایش بین‌المللی اشاره کرد و افزود: در این همایش حدود 100 استاد از 100 کشور مسلمان شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تصریح کرد: حدود 100 استاد از کشور‌های اسلامی به منظور بازدید یک روزه از آثار تاریخی و ابنیه فرهنگی و تاریخی در اصفهان حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه این افراد ساعت 9 و 30 دقیقه صبح وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان می‌شوند اضافه کرد: البته این افراد پس از ورود به اصفهان در ابتدا از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازدید می‌کنند و با بخشی از ظرفیت‌های صنعتی استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور آشنا می‌شوند.

شمس با بیان اینکه در روز‌های دو‌شنبه و سه‌شنبه نیز نشست بیداری اسلامی اساتید کشور‌های مسلمان در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار می‌شود تاکید کرد: سازمان بسیج اساتید استان و شهرداری اصفهان میزبان برگزاری بازدید یک ‌روزه این اساتید از پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این برنامه‌ها سبب آشنایی کشور‌های جهان اسلام با ظرفیت‌های صنعتی تاریخی و فرهنگی استان است افزود: همچنین با برگزاری این برنامه‌ها نوعی تبادل و همکاری در زمینه‌های مختلف میان جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های جهان اسلام می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول