اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

سپاهان شرایط ذوب‌آهن را داشت نجاتش می‌دادند / غرض‌ورزی وجود دارد

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: اگر شرایطی که برای باشگاه ذوب‌آهن پیش آمد برای سپاهان رخ می‌داد به طور حتم مسئولان استان و کارخانه همگی بسیج می‌شدند و تیم را از شرایط بحرانی خارج می‌کردند.

سپاهان شرایط ذوب‌آهن را داشت نجاتش می‌دادند / غرض‌ورزی وجود دارد

جمشید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نکته‌ای که تفاوت دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان را در نیم فصل اول لیگ مشخص می‌کرد بحث‌های مدیریتی و مالی دو باشگاه بود.

وی تصریح کرد: سپاهان زمانی که بازیکنانش را از دست داد با پرداخت به موقع مطالبات مالی بازیکنانش به یارگیری و ترمیم نقاط ضعفش پرداخت و توانست تیمش را به موقع جمع و جور کند اما ذوب‌آهن درست عکس سپاهان عمل کرد چرا که با از دست دادن بازیکنانشان به دلیل مشکلات مالی نتوانست بازیکنان خوبی را جایگزین آنها کند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به کربکندی و فرهاد کاظمی تصریح کرد: به طور حتم هر مربی که هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن را بر عهده می‌گیرد بر اساس ذهنیاتی این کار را کرده اما در فوتبال ایران تیمی سخت بتواند بر اساس  توانمندی مربیان شکل بگیرد، درست مانند پرسپولیس که با وجود داشتن یک مربی خوب در نتیجه‌گیری موفق نبوده است.

وی افزود: در تیم فوتبال ذوب‌آهن علاوه بر مشکلاتی که ذکر شد مربیانی که بتوانند در مواقع بحران سرمربی تیم را یاری کنند وجود نداشت که خود این مسئله هم یکی از مشکلات اساسی این تیم بود.

رشیدی به دیگر مشکلات ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: تا زمانی که این تیم صاحب توپ است بازی خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد اما همین که توپ را از دست داد دچار مشکل می‌شود و خط دفاعی این تیم به گونه‌ای نیست که بتواند بار حملات حریف را خنثی کرده و آنها را به نحو مطلوبی دفع کند.

وی با اشاره به مدیریت باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: مدیریت این باشگاه یا نتوانسته یا قصد ندارند که شرایط این تیم بهبود یابد و حرف من این است زمانی که یک مدیر نمی‌تواند برای باشگاهش کاری انجام دهد باید کنار برود تا نفر بعدی که قصد دارد به باشگاه بیاید به شرط و شروط بیاید تا اگر این شرط‌ها عملی نشد مدیریت این تیم را قبول نکند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان اضافه کرد: اگر شرایطی که برای باشگاه ذوب‌آهن پیش آمد برای سپاهان رخ می‌داد به طور حتم مسئولان استان و کارخانه همگی بسیج می‌شدند و تیم را از شرایط بحرانی خارج می‌کردند و به اعتقاد من غرضی وجود دارد که ذوب‌آهن را از صحنه خارج کنند.

وی افزود: در کمال تأسف افرادی که در باشگاه و استان هستند دلشان برای ذوب‌آهن نسوخته و نمی‌دانند این باشگاه تا چه حد بزرگ است، آنها زمانی که من در این باشگاه پول جمع می‌کردم تا برای بازیکنان توپ خریداری شود را یادشان نمی‌آید‌.

رشیدی گفت: در صورتی که ذوب‌آهن در تفکرات مدیریتی و کادر فنی خود تغییراتی ایجاد کند با حل شدن مشکلات مالی و تقویت تیم در خط دفاع و حمله به طور حتم از این مشکلات بیرون آمده و در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ نتایج بهتری کسب می‌کند.

وی با اشاره به سپاهان تاکید کرد: این تیم هم نشان داده آسیب پذیر بوده و به نظر من در حاشیه امنیت قرار ندارد اما امکان اینکه در پایان فصل بتواند قهرمان شود زیاد است و شرایط مطلوب‌تری برای کسب نتایج خوب نسبت به ذوب‌آهن در نیم فصل دوم دارد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول