اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازتاب گزارش فارس

کمپ کویری شهداد بازگشایی مجدد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: کمپ کویری شهداد تا پایان آذرماه جاری بازگشایی می‌شود.

کمپ کویری شهداد بازگشایی مجدد می‌شود

حسین شمس‌الدینی در حاشیه بازدید از کمپ کویری شهداد در گفت‌و گو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز فصل سرما و حضور مجدد گردشگران در این کمپ اظهار داشت: باید با اتمام کار ساماندهی کمپ کویری تا پایان آذر ماه جاری حداقل امکانات برای علاقمندان به طبیعت زیبا و منحصر به‌فرد این منطقه فراهم شود.

وی بیان اینکه به دلیل قرار گرفتن منطقه گرم گندم‌بریان در کنار کلوت‌ها حضور گردشگران در فصل تابستان سخت است، افزود: کاهش قابل ملاحظه دما در فصل سرما موجب حضور چشمگیر گردشگران دراین ایام می‌شود.

شمس‌الدینی توسعه گردشگری داخلی را موجب رونق اقتصادی استان کرمان قلمداد کرد و افزود: ایجاد زیرساخت لازم برای حضور گردشگران در این خطه از اولویت‌های کاری مسئولان گردشگری است.

وی با اشاره به علاقه بسیار زیاد گردشگران خارجی برای بازدید از کلوت‌های شهداد خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن مکانی مناسب در این منطقه رسم مهمان‌نوازی ایرانیان به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود.

این مسئول با بیان اینکه باید مدیریت کمپ کویری شهداد به بخش خصوصی واگذار شود، تصریح کرد: در حال حاضر تمام قسمت‌های کویر به غیر از کمپ کویری شهداد قابل استفاده برای گردشگران است و کمپ نیز به زودی راه‌اندازی مجدد می‌شود.

وی با تقدیر از حساسیت رسانه‌های استان کرمان در مورد مسائل حوزه گردشگری اذعان داشت: با توجه به حساسیت موضوع شخصا مسئله کمپ کویری را دنبال و در این زمینه تمهیدات ویژه‌ای برای بازگشایی این مجموعه تا پایان آذر ماه جاری اتخاذ شده است.

به گزارش فارس، خبرگزاری فارس در کرمان طی هفته گذشته گزارشی درباره تعطیلی کمپ کویری شهداد را با عنوان «قلب کویر شکست» منتشر کرد که این گزارش بازتاب گسترده‌ای در حوزه گردشگری داشت و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به حساسیت رسانه‌ها پیگیر راه‌اندازی مجدد این کمپ شده است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول