اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

توزیع برق گلستان تصمیمی برای قطع برق واحدهای تولیدی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: شرکت توزیع برق قصد ندارد، برق واحدهای تولیدی را به دلیل بدهی قطع کند.

توزیع برق گلستان تصمیمی برای قطع برق واحدهای تولیدی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، قاسم شهابی در نشست بررسی مشکلات برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی گرگان دو با مدیران صنعتی در واحد صنعتی صنایع غلطک شرق این شهرک از پیگیری برای حل مشکلات انشعاب برق واحدهای تولیدی در شهرک‎های صنعتی خبر داد و اظهار داشت: این شرکت همچنین اقدامات مورد نیاز را برای جلوگیری از قطع برق و تقسیط بدهی برق واحدهای تولیدی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق قصد ندارد، برق واحد تولیدی را به دلیل بدهی قطع کند، ادامه داد: با این وجود انتظار است، مدیران واحدهای تولیدی نیز همکاری لازم را برای پرداخت قبوض برق واحد تولیدی خود به منظور ارائه خدمات بهتر از سوی این شرکت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز در این نشست گفت: تعامل و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان با واحدهای تولیدی مثبت و ارزنده است.

نیما بیرودیان اظهار داشت: این امر رضایت‎مندی واحدهای تولیدی را از شرکت توزیع نیروی برق فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 70 درصد شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان گلستان از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان اذعان داشت: هم‌اکنون استان گلستان از مجموع 25 مصوبه ایجاد شهرک‎ها و نواحی صنعتی به شرح 13 شهرک صنعتی و 9 ناحیه صنعتی (هفت ناحیه صنعتی انتقالی از جهاد کشاورزی است) دارای 22 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی است.

بیرودیان خاطرنشان کرد: از این تعداد 12 شهرک صنعتی و 9 ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین به مساحت یک‌هزار و 20 هکتار هستند.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول