اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی مقابل تیم شهرداری تبریز

دومین پیروزی فصل یاسین فولاد در قزوین رقم خورد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین با شکست تیم شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور دومین پیروزی فصل خود را به دست آورد.

دومین پیروزی فصل یاسین فولاد در قزوین رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم یاسین‌ فولاد قزوین در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم شهرداری تبریز قرار گرفت که در پایان با نتیجه 87 بر 56 این تیم تبریزی را با شکست بدرقه کرد.

با این پیروزی به نظر می‌رسد امید حمیدی سرمربی تیم یاسین فولاد قزوین به حرف خود در قبال اینکه این تیم را به روزهای اوجش می‌رساند، جامه عمل پوشانده و نخستین پیروزی خود را در این فصل از مسابقات به دست آورده است.

شاگردان حمیدی که در این فصل و تا قبل از این مسابقات چهار شکست و دو پیروزی را در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند، مصمم بودند که این دیدار خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند که در نهایت نیز با جنگندگی موفق شدند این بازی را به سود خود به پایان برسانند.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین که در این فصل شکست‌های سنگینی را در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند، اگر در این بازی هم بازنده می‌شدند کار برای آنان در ادامه این رقابت‌ها سخت می‌شد که این امر با تیزهوشی و موقعیت‌سنجی شاگردان حمیدی صورت نگرفت و شاگردان این تیم توانستند به خوبی امتیازات این بازی را از آن خود کنند.

تیم یاسین فولاد قزوین که در بازی‌های دور رفت این رقابت‌ها با توجه به اینکه از هفته‌های دوم برای حضور در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده بودند با تصمیم فدراسیون در بازی‌های رفت این رقابت‌ها به عنوان تیم میهمان مقابل رقیبان حاضر شد و همین امر باعث شد در دور رفت این مسابقات چهار شکست متوالی را مقابل رقیبان کسب کند.

تیم یاسین فولاد قزوین اما در بازی‌های دور برگشت این فرصت را در اختیار داشت تا با توجه به اینکه از میزبانی رقابت‌های دور برگشت برخوردار خواهد شد، مقابل رقیبان به برتری دست پیدا کند و امتیازهای از دسته رفته دور رفت را به نوعی جبران کند.

به هر حال تیم یاسین فولاد قزوین اگر می‌خواهد برای ادامه لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور روند مطلوب و بهتری را داشته باشد باید در ادامه لیگ با آمادگی بالاتری به مصاف رقیبان برود.

انتهای پیام/77004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول