اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

توسعه زیرساخت‌های‌ چرام بدون تلاش مضاعف ممکن نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: شهرستان چرام دارای موقعیت ویژه و خاصی در استان است که باید برای توسعه زیرساخت‌‌های این شهرستان نوپا تلاش مضاعف داشته باشیم.

توسعه زیرساخت‌های‌ چرام بدون تلاش مضاعف ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز جلسه مدیریت بحران شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این جلسه اظهار کرد: شهرستان چرام دارای موقعیت ویژه و خاصی است و باید برای توسعه زیرساخت‌‌های مختلف در چرام تلاش مضاعف داشته باشیم.

فرماندار چرام اضافه کرد: نیاز است که همه ما راهکارهای پیشگیرانه از حوادث و آموزش‌‌های آن را بیاموزیم و منتقل کنیم تا در روز بحران شاهد کمترین آسیب‌‌ها باشیم.

این مسئول به بارندگی‌های اخیر در شهرستان چرام اشاره کرد و بهترین راه جلوگیری از خسارات بارندگی را آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان دانست.

وی افزود: با پاکسازی معابر و جداول و سیل‌بندها احتمال هر گونه حادثه‌ای به حداقل رسانده می‌شود که در این زمینه نباید اهمال شود.

نیکروز با بیان اینکه تیرهای برق که در پیاده‌روها قرار دارند باید توسط اداره برق جمع‌آوری شوند، متذکر شد: شبکه بهداشت موظف است در طول شبانه‌روز به صورت آماده‌باش و در تمام وقت پزشک کشیک داشته باشد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام خواستار استقرار هلال‌احمر شهرستان در اسرع وقت شد و خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی به بازگشایی جاده‌های روستاها به ویژه طسوج اقدام کند.

فرماندار شهرستان چرام در ادامه بر همکاری دهیاری‌ها با ادارات و آماده‌باش کامل و ارائه گزارش مکتوب هرگونه خسارت تأکید کرد.

رئیس شورای اداری چرام با بیان این که در چرخه مدیریتی، آشنایی با شرایط بحرانی از نیازهای مهم و امروزی به شمار می‌رود، تصریح کرد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی و ایجاد ساختارهای مناسب، روند آگاه‌سازی عمومی را تسهیل بخشید.

وی عنوان کرد: کلیه تجهیزات اداری و ماشین آلات و پرسنل در هنگام وقوع حادثه‌ای در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/82002/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول