اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان:

مردم حامیان اصلی اقتصاد ملی کشور هستند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان گفت: مردم از حامیان اصلی اقتصاد ملی و کار ایرانی هستند.

مردم حامیان اصلی اقتصاد ملی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی پیش‌ازظهر امروز در جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان گرگان اظهار داشت: تولیدکنندگان و واردکنندگان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند و مسئولان اقتصادی باید در وارد کردن کالاها توجه داشته باشند و کیفیت را نیز مدنظر قرار دهند.

کالاهای بی‎کیفیت خارجی به اقتصاد کشور و تولیدکننده داخلی لطمه می‎زند

وی با تاکید بر اینکه کشور نباید دائماً در حال وارد کردن کالاهای بنجل نامرغوب چینی باشد تصریح کرد: کالاهای بی‎کیفیت خارجی به اقتصاد کشور و تولیدکننده داخلی لطمه می‎زند.

مسئول سازمان طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان نقش مردم را در این راستا بسیار مهم خواند و افزود: اگر مسئولان خوب برنامه‌ریزی کنند قطعاً مردم عزیزمان به تصمیم ما در اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی احترام خواهند گذاشت.

ریاحی با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی وظیفه آحاد جامعه است متذکر شد: علاوه بر این باید فرهنگ صرفه‎جویی و قناعت را در بین مردم نهادینه کنیم چراکه یکی از نیازهای حیاتی در جامعه امروز است.

وی اضافه کرد: راهی نداریم جز اینکه از اسراف‌ها و مصرف‎گرایی پوچ خارج شده و از چشم و هم‎چشمی و هزینه‎های گزاف در مجالس بپرهیزیم تا به عرصه اقتصاد کشور کمک کرده و با تحریم‎های دشمن مبارزه کنیم.

حضور روحانیون در راستای مبارزه با انحرافات در عزاداری اثرگذار بوده است

مسئول سازمان طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان در خصوص آسیب‌شناسی در مراسمات عزاداری گفت: حضور مراجع، روحانیون و علما در راستای مبارزه با انحرافات، بدعت‎ها و تحریف‎های عزاداری که به محرم وارد شده اثرگذار بوده است.

ریاحی بیان داشت: در سال‎های گذشته استفاده از آلات موسیقی در هیئت‎های عزاداری بسیار زیاد بود که اکنون کم شده و انتظار داریم روز به روز تقلیل یافته تا از انحرافات کم شود.

وی با بیان اینکه در گلستان قمه‎زنی نداریم و این مسئله ریشه‎کن شده است خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب سپاه، تشکیل بسیج مداحان است که بر این اساس مداحان استان شناسایی شده و در قالب بسیج دعوت به کار شدند و برای آنها پرونده‎ای شکل گرفته و دائماً در برنامه‎های مذهبی و کلاس‎های مذهبی دعوت می‎شوند.

مداحان استان را به سمت بسیج مداحان رهنمون می‎کنیم

مسئول سازمان طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان از مداحان خواست تا ضمن هوشیاری در حریم بدعت‌ها وارد نشوند و اظهار داشت: بنا داریم پیکره جامعه مداحان استان را که بعضاً دارای مطالعات کمتری هستند و یا ارتباط کمتری با حوزه دارند را به سمت بسیج مداحان رهنمون کنیم.

ریاحی در پایان گفت: همه باید تلاش کنیم تا محرم اباعبدالله الحسین(ع) و قیام عاشورا بدون هرگونه بدعت، انحراف و بدون خدشه‎ای برگزار و این فرهنگ عاشورایی را حفظ و به نسل‎های آینده تقدیم کنیم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول