اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

ورزش ابرکوه با «هیچ» اداره می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: در حال حاضر ورزش این شهرستان با بودجه‌هایی در حد هیچ اداره می‌شود.

ورزش ابرکوه با «هیچ» اداره می‌شود

ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: با توجه به روی آوردن بیش از پیش مردم ابرکوه به ورزش، بودجه‌هایی در حد صفر نمی‌تواند به هیچ وجه پاسخگوی علاقه‌مندان به ورزش باشد.

وی افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد که رویکرد مردم شهرستان ابرکوه به سمت ورزش افزایش پیدا کرده است.

مسئول اداره بیمه ورزش و جوانان ابرکوه گفت: در حال حاضر 4هزار و 100 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان ابرکوه به فعالیت مشغول هستند و این در حالی است که این آمار در سال 88 تنها به هزار و 800 ورزشکار می‌رسید.

قاسمی عنوان کرد: شهرستان ابرکوه در حال حاضر از لحاظ افزایش درصد تعداد بیمه ورزشی در استان، مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

مسئول اداره ورزش و جوانان ابرکوه با اعلام اینکه روی آوردن به ورزش قهرمانی نیاز به بودجه دارد، تاکید کرد: برای رسیدن به این منظور لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار یزد نگاه ویژه‌ای به ورزش این شهرستان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت، توقع حضور در مسابقات استانی و کشوری و کسب مقام، با این بودجه‌ها در مقایسه با برخی از شهرهای استان که بودجه‌های چند صد میلیونی از طریق جذب اسپانسر دارند، انتظاری منطقی نیست.

قاسمی عنوان کرد: با این وجود ورزشکاران و مسئولان ورزشی شهرستان ابرکوه تاکنون تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند و مقام‌های قابل قبولی را به خود اختصاص داده‌اند.

مسئول اداره بیمه ورزش و جوانان ابرکوه ادامه داد: بیش از این نمی‌توان با بی‌پولی ورزش را اداره کرد علاوه بر آن، اداره ورزش و جوانان ابرکوه از مشکلات دیگری چون نداشتن نیروی کادر و متخصص نیز رنج می‌برد.

قاسمی بیان کرد: در این اداره تنها یک کارمند رسمی وجود دارد و هشت نیروی دیگر، نیروهای خدماتی هستند که به صورت قراردادی به خدمت می‌پردازند.

مسئول اداره بیمه ورزش و جوانان ابرکوه تصریح کرد: به جای افرادی که بازنشسته شده‌اند هیچ نیرویی جایگزین نشده و اداره ورزش و جوانان ابرکوه 11 پست خالی دارد.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول