اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال پارس مس فلاورجان:

سزاوار باخت برابر صبا نبودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال پارس مس فلاورجان گفت: جدال بسیار سختی با صبای قم داشتیم و با وجود اینکه صبا تیم پرقدرتی بود، ولی سزاوار باخت نبودیم.

سزاوار باخت برابر صبا نبودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی قاسمی جمعه شب بعد از شکست تیمش در دیدار حساس هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در قم اظهار کرد: از نحوه بازی تیم پارس مس فلاورجان و آنچه که بازیکنان در زمین مسابقه با صبای قم به نمایش گذاشتند، راضی هستم اما طبیعی است که نتیجه حاصل شده مطابق میل ما نیست.

وی ادامه داد: ما در مقابل میزبان خود که از حمایت تماشاگران خودی نیز به خوبی استفاده می‌کرد، عملکرد بسیار خوبی داشتیم، صبا در این بازی از فرصت‌های خود به خوبی بهره برد و ما نیز پا به پای این تیم پیش آمدیم، اما در لحظات پایانی هر چه زدیم به در بسته خورد.

سرمربی تیم هندبال پارس مس فلاورجان تصریح کرد: هر دو تیم با وضعیتی مشابه به یکدیگر در جدول رده‌بندی گروه نخست به این بازی آمده بودند، ولی ما می‌دانستیم صبا تیم خوب و قدرتمندی است و نتایج آنها در بازی‌های قبل این را نشان می‌داد؛ اما پارس مس فلاورجان هم در چهار بازی قبل خود مقتدرانه ظاهر شده بود و می‌خواستیم روند موفقیت‌های خود را ادامه بدهیم.

قاسمی یادآور شد: ما نفرات خوبی داریم و خوب هم بازی می‌کنیم، اما در این دیدار برخی نواقص در کار ما وجود داشت که باید رفع شود. در هفته پایانی دور رفت میهمان صبای قم بودیم و به نظرم اگر کمی دقت می‌کردیم حتی می‌توانستیم با پیروزی قم را ترک کنیم.

وی بیان کرد: ما در دیدارهای قبل برابر حریفان بسیار خوب بازی کرده بودیم و اطمینان داشتیم که می‌توانیم در قم نیز از تیم صبای قم امتیاز بگیریم، در این دیدار نیز خوب بازی کردیم، اما این هندبال است و تیمی برنده شد که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرد.

سرمربی تیم هندبال پارس مس فلاورجان عنوان کرد: ما در نیمه دوم و در لحظات پایانی این دیدار چند موقعیت گلزنی داشتیم که از فرصت‌های خود برای باز کردن دروازه صبا خوب بهره نبردیم و تیم صبا بر عکس ما عمل کرد و به گل رسید تا سه امتیاز این بازی را کسب کند.

تیم هندبال پارس مس فلاورجان که در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان صبای قم بود در پایان با حساب 27 بر 25 تن به شکست داد تا بعد از صبا در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول