اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال

2 بازیکن صبای قم به مسابقات غرب آسیا اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های فوتبال قهرمانی غرب آسیا اعزام شدند.

2 بازیکن صبای قم به مسابقات غرب آسیا اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، درخشش چند بازیکن جوان و جویای نام در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موجب شد تا در دو سال اخیر صبایی‌ها همواره در تیم ملی دارای یک یا دو بازیکن ملی پوش باشند.

تیمی که در پایان لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور موفق به کسب رتبه چهارم جدول رده‌بندی و در نهایت به دست آوردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شد، اکنون در آستانه رقابت‌های آسیایی دو سهمیه در تیم ملی دارد.

میلادی نوری و حامد لک دو بازیکن ملی پوش تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌روند که در دو فصل اخیر لیگ برتر جزو بهترین‌های تیم صبا در لیگ برتر فوتبال بوده و از ارکان موفقیت تیم صبای قم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز به شمار می‌روند.

نوری که سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون استقلال تهران، فولاد خوزستان، ابومسلم مشهد و استیل آذین تهران را دارد بعد از چند فصل دوری از لیگ برتر سرانجام با اعتماد عبدالله ویسی در تیم صبای قم در لیگ یازدهم توانست توانمندی‌های خود را به اثبات برساند و خود را بار دیگر به عنوان یک بازیکن موفق در فوتبال کشورمان معرفی کند.

هافبک اهوازی تیم فوتبال صبای قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اینکه صبای قم حال و روز خوشی ندارد و فعلاً در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی ایستاده است، با شش گل سومین گلزن برتر لیگ و بهترین گلزن صبای قم محسوب می‌شود.

از سوی دیگر حامد لک دروازه‌بانی که در لیگ دهم در تقابل با چهره‌های مطرحی همچون ارشاد یوسفی و مهدی واعظی توانست به عنوان یک دروازه‌بان مستعد خود را در ترکیب تیم صبای قم معرفی کند، در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم همواره به عنوان سنگربان اصلی صبای قم در لیگ برتر حضور داشته و اکنون تیم ملی را در غرب آسیا همراهی می‌کند.

میلاد نوری و حامد لک در کنار سایر ملی پوشان از روز یکشنبه که نخستین بازی تیم کشورمان با تیم ملی عربستان خواهد بود، در مسابقات غرب آسیا به میدان می‌روند.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول