اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال صبای قم:

حریف قدری را شکست دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: در بازی هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک هندبال حریف سرسختی پیش رو داشتیم، اما خوشحالم که بازی را بردیم.

حریف قدری را شکست دادیم

غلامعلی اکبرآبادی جمعه شب بعد از پایان مسابقه تیمش با پارس مس فلاورجان در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که با برتری صبا پایان یافت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم از انگیزه‌های بسیار زیادی برای کسب پیروزی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: بازی بین دو تیم بالای جدول گروه نخست لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور بود و هر دو تیم می‌خواستند با کسب پیروزی در این دیدار و سه امتیاز مسابقه به قهرمانی دور رفت دست یابند که خوشبختانه در این راه موفق بودیم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم اضافه کرد: بازی فشار بسیار زیادی داشت، زیرا تیم پارس مس فلاورجان تمام توان خود را به کار گرفته بود تا صبا را در قم متوقف کند؛ اما خوشحالم که بازیکنان ما در سخت‌ترین بازی دور رفت نشان دادند که چقدر آماده و مدعی هستند.

اکبرآبادی تصریح کرد: تیم ما در این دیدار سختی زیادی را تحمل کرد، بازی حساس و پر استرس بود و حتی لحظاتی از بازی کار به تساوی کشیده شد ولی در استفاده از فرصت‌های خود در لحظات پایانی بازی با دقت بودیم و زمان را نیز خوب کنترل کردیم.

وی ابراز داشت: البته ما نباید به سادگی به حریف اجازه گلزنی می‌دادیم، ولی بازی در لحظات پایانی شرایط خاصی پیدا کرد و در نهایت از اینکه سه امتیاز را گرفتیم و توانستیم صدر جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته یک هندبال را حفظ کنیم، خوشحال هستم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم یادآور شد: حالا باید تمام تمرکز خود را معطوف به دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته یک هندبال کشور کنیم زیرا حریفان شناخت دقیق‌تری نسبت به ما پیدا کرده‌اند و در دیدارهای دور برگشت قطعا با انگیزه بالاتر مقابل صبا قرار می‌گیرند.

تیم هندبال صبای قم با کسب برتری در پنج مسابقه متوالی برابر تیم‌های هیئت هندبال یزد، هیئت هندبال کرمانشاه، هیئت هندبال زنجان، ثامن الحجج آمل و پارس مس فلاورجان موفق به کسب 15 امتیاز و قهرمانی گروه اول مقدماتی در نیم فصل این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول