اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمار فرماندار بویراحمد از تصادفات دو ماهه اخیر

30 تصادف در میادین مهم شهر یاسوج رخ داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: در دو ماهه اخیر میزان تصادفات در میدان امام حسین، انقلاب و جهاد یاسوج به 30 تصادف بوده که توجه به این امر و ساماندهی مناطق مذکور از ضروریات بوده و همت مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

30 تصادف در میادین مهم شهر یاسوج رخ داده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ‌جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج، مدیرکل‌ حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان، مدیرعامل تاکسی‌رانی و فرمانده پلیس راهور شهرستان بویراحمد برگزار شد.

محمد الفونه وظایف شورای ترافیک را مهم عنوان کرد و گفت: وظیفه اصلی این شورا اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های هماهنگی کننده درون شهری و اتخاذ تصمیمات لازم جهت عبور و مرور در سطح شهرستان به منظور بهره‌وری فعالیت‌ها است.

فرماندار بویراحمد به شرایط منطقه‌ای و قبیله‌ای بودن در سطح این استان و به تبع آن شهرستان اشاره کرد و گفت: در جلسات گذشته این شورا مصوباتی به تصویب رسید که تا کنون اجرا نشده است و امیدواریم در این جلسه و با توجه به میزان حساسیت موضوع مصوبات گذشته و امروز جامه عمل به خود بگیرد.

الفونه تصریح کرد:‌ بر اساس گزارشات واصله از راهنمایی و رانندگی در دو ماهه گذشته میزان تصادفات در میدان امام حسین«ع»، میدان انقلاب و میدان جهاد به 30 تصادف منجر شده که توجه به این امر و ساماندهی مناطق مذکور از ضروریات بوده که همت مسئولین ذی‌ربط را می‌طلبد.

وی در ادامه تاکید کرد: شهرداری جهت نسب چراغ راهنمایی دو زمانه در میدان‌های امام حسین، انقلاب و تقاطع دادگستری اقدام و نسبت به اصلاح هندسی میدان جهاد با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی اقدامات لازم را ارائه تا از میزان تصادفات و بار ترافیکی در سطح شهرستان جلوگیری شود.

در این جلسه مقرر شد خیابان دادگستری همچون گذشته به صورت دو طرفه باشد،خط کشی عابر پیاده در محل‌هایی که چراغ راهنمایی و رانندگی نسب است، نسب تابلوی اسامی معابر در سطح شهر برای راهنمایی مسافرین و هدایت گردشگران از سوی شهرداری، تاکسی‌رانی اقدام لازم جهت مشخص شدن ایستگاه درون شهری شهرک جهاد را داشته باشد و اداره راه و شهرسازی نسبت به هم‌سطح سازی لاین کند‌رو مسیر دشتروم «حدفاصل روستای جهان آباد و حسن آباد» اقدامات لازم را ارائه دهد.

به گزارش فارس مصوبات زیادی در این جلسه به تصویب رسید که اگر مسئولان و متولیان امر ساماندهی اقدامات لازم را ارائه دهند از بسیاری مشکلات که در سطح شهرستان و استان به چشم می‌خورد برطرف و شهر و استانی با فرهنگ درست ترافیکی خواهیم داشت که توجه به این امر همت هرچه بیشتر مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

انتهای پیام/2571/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول