اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس:

شهید کشوری با وجود آموزش در آمریکا هرگز فرهنگ ایالات را نپذیرفت‌

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید کشوری با وجود آموزش در آمریکا هرگز فرهنگ و لباس آمریکا را نپذیرفت و همچنان جامه‌اش تقوا، ایمان و فرهنگ عاشورا بود.

شهید کشوری با وجود آموزش در آمریکا هرگز فرهنگ ایالات را نپذیرفت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، داوود غیاثی‌راد بعد از ظهر امروز در مراسم یادمان سالگرد خلبان شهید احمد کشوری که در بیت شهید برگزار شد از شهید کشوری به عنوان شهید فرهنگی کشور یاد کرد و بیان داشت: این شهید گذشته از بعد نظامی به علت آشنایی با فرهنگ عاشورا در سال‌های قبل از انقلاب و قرائت زیبای ادعیه و آیات قرآنی سرلشگر فرهنگی کشور لقب یافته است.

وی عظمت شهید کشوری را به عنوان یک شهید فرهنگی در مداحی امام حسین(ع) و صوت زیبایش، کمک به مستمندان و شناسایی نیازمندان واقعی دانست که کاملا با فرهنگ عاشورایی که همان فرهنگ دفاع مقدس است آشنا بود.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، شهید کشوری را الگوی اقتصاد مقاومتی دانست که مادرش با کم‌ترین درآمد و صرف کمترین وقت، حداکثر تربیت را بر فرزندانشان اعمال کرد.

وی با تاکید بر الگو کردن شهید کشوری در بین خلبانان بالگرد سطح بین‌الملل افزود: خانواده سالم و پایبند کرامات انسانی و عدالت شهید را باید به جهانیان معرفی کرد.

معاون روابط عمومی تبلیغات بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس افزود: کشوری هرگز در مکتبش دست از پا خطا نکرد و تقوا و ایمان بال دیگر پروازش بود.

وی تاکید کرد: باید این خلبان را به حزب‌الله لبنان، مردم غزه و بوسنی هرزه گوین معرفی کرد.

غیاثی‌راد یادآور شد: کشوری با وجود آموزش در آمریکا هرگز فرهنگ و لباس آمریکا را نپذیرفت و همچنان جامه‌اش تقوا، ایمان و فرهنگ عاشورا بود.

وی افزود: اگر امروز جلوی مقالات علمی ما را می‌گیرند برای این است که این مقالات رشد نکند نه اینکه انرژی هسته‌ای عامل این بی‌توجهی باشد.

این مسئول همچنین تاکید کرد: دفاع امروز توپ و تانک نیست بلکه فرکانس و تواتر اینترنت و ماهواره است، نباید به بهانه رشد تکنولوژی به سرباز دشمن اجازه دهیم در خانه‌های ما وارد شود و فساد و فحشا را رواج دهد.

انتهای پیام/86008/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول