اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غیبت 4 استان

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در اهواز آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از امروز در اهواز آغاز شد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در اهواز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از امروز در اهواز آغاز شد که چهار استان در این رقابت‌ها غایب هستند.

هرمزگان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان استان‌های تاکنون نفرات خود را به هیئت برگزاری مسابقات اعلام نکرده‌اند و غایبان این رقابت‌ها هستند.

تاکنون وزن‌کشی 104 نفر در چهار وزن 50، 60، 74 و 96 کیلو انجام شده و این افراد روی سه تشک در حال رقابت هستند. وزن‌کشی چهار وزن دوم ساعت 18 امروز انجام می‌شود.

نفرات استان‌ها به صورت سهمیه‌ای که برای هر استان در نظر گرفته شده در انتخابی شرکت می‌کنند. تعداد سهمیه‌ها برای هر استان بنابر مقام‌های خود در قهرمانی کشور و نظر کادر فنی تیم ملی مشخص شده است.

انتخابی چهار وزن اول امشب به اتمام می‌رسد و نفرات بر‌تر چهار وزن دوم که امروز عصر وزن کشی می‌کنند تا فردا صبح مشخص می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور سرمربی تیم ملی و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان از ساعت 9 امروز صبح در مجموعه فرهنگی ورزشی قدس اهواز آغاز شد.

انتهای پیام/2247/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول