اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

مدعیان مسکن‌سازی قادر به ساخت ماکت مسکن نیستند / خدمات دولت در مسکن مهر بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان خدمات دولت دهم در بخش مسکن مهر را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: افرادی که ادعاهایی در رابطه با مسکن مهر دارند حتی قادر به کشیدن نقاشی یا ساخت ماکت مسکن‌های مهر احداث شده در کشور نیستند.

مدعیان مسکن‌سازی قادر به ساخت ماکت مسکن نیستند / خدمات دولت در مسکن مهر بی‌نظیر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم فریادخواه پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم اهالی مهربان در محل مسجد جامع این شهر که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در سخنانی با قدردانی از حضور استاندار آذربایجان‌شرقی به خاطر پنجمین سفرشان به بخش مهربان در طول دوران مسئولیت‌شان به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از طرف اهالی و مسئولان بخش مهربان به آقای استاندار، معاونان استانداری، مدیران کل استانی و مدیران شهرستان سراب که زحمت کشیده و به بخش مهربان تشریف آورده‌اند خیر مقدم عرض کرده و از زحمات آنها سپاسگزاری می‌کنم.

بخشدار مهربان به ویژگی‌های بخش مهربان اشاره کرد و افزود: وحدت، همدلی، صفا و صمیمیت و اتحاد رمز موفقیت در بخش مهربان است.

وی افزود: اگر در جایی کوچک‌ترین روزنه و اختلافی مشاهده شود با عنایات الهی و ارشادات و راهنمایی امام جمعه مهربان و فرماندار شهرستان و همکاری مسئولان بخش برطرف شده و به طرف صفر سوق داده می‌شود. 

فریادخواه افزود: خداوند متعال را شاکریم که یکی از موفق‌ترین استانداران کشور متعلق به استان آذربایجان‌شرقی است و این موضوع در جریان زلزله ارسباران با مدیریت توانمند استاندار آذربایجان‌شرقی برای همگان به اثبات رسید.

بخشدار مهربان به کمک 8 میلیارد ریالی اهالی بخش مهربان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: از بخش مهربان بیش از 8 میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده کمک رسانی شد، ضمن آنکه الگوسازی برای تغییر نحوه کمک‌رسانی از دیگر مناطق و شهرستان‌ها در قالب مصالح ساختمانی از این بخش آغاز شد.

فریادخواه مشارکت فعالانه اهالی بخش مهربان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی را یادآور شد و افزود: مشارکت اهالی در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی بسیار فعالانه است و حتی به مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری پیشنهاد داده‌ایم که میزان مشارکت بخش‌های مستقل در انتخابات به صورت جداگانه اعلام شود و قطعاً بخش مهربان در زمینه مشارکت اهالی در انتخابات جزو سه بخش برتر استان خواهد بود.

بخشدار مهربان افزود: در آخرین انتخابات برگزار شده که مربوط به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود میزان مشارکت مردم در انتخابات بالای 78 درصد بود.

فریادخواه خدمات دولت دهم در بخش مسکن مهر را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: افرادی که ادعاهایی در رابطه با مسکن مهر دارند حتی قادر به کشیدن نقاشی یا ساخت ماکت مسکن‌های مهر احداث شده در کشور نیستند و با وجود ادعاهای فراوان‌شان بعد از چهار سال تنها می‌توانستند 60 تا 70 درصد ماکت مسکن‌های مهر احداثی را آماده کنند.

بخشدار مهربان به موفقیت‌های شهر شربیان در زمینه مسکن‌های مهر خود مالکی اشاره کرد و از آماده افتتاح بودن 40 واحد مسکن مهر در شهر دوزدوزان خبر داد و افزود: تنها در شهر مهربان احداث 48 واحد مسکن مهر به صورت انبوه‌ ساز پیشرفت مناسبی ندارد.

فریادخواه از کسب رتبه نخست بخش مهربان در زمینه پوشش بیمه روستایی و عشایری خبر داد و افزود: بخش مهربان با 100 درصد بیمه شده توسط بیمه روستایی و عشایری مقام نخست را در استان دارد.

بخشدار مهربان از آسفالت 12 راه روستایی در سه سال اخیر خبر داد و افزود: وضعیت راه روستایی در تمام روستاها مناسب است و در تمام راه‌های روستایی یا ابنیه به اتمام رسیده است و یا زیرسازی شده است و 35درصد راه روستایی در بخش مهربان در سه سال اخیر آسفالت شده است و تنها 402 نفر جمعیت فاقد راه روستایی آسفالته هستند که آنها هم در روستاهای زیر 20 خانوار ساکن هستند.

انتهای پیام/60008/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول