اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 6 میلیارد ریال هزینه صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب شرب مهربان در 15روز آینده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: برای احداث تصفیه‌خانه آب شرب مهربان 6 میلیارد ریال هزینه شده که یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین تصفیه‌خانه‌های احداثی در سطح کشور است.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب شرب مهربان در 15روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، رضا پوررجب صبح امروز در اجتماع بزرگ اهالی شهرها و روستاهای بخش مهربان که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از معاونان استانداری و مدیران کل استانی در مسجد جامع مهربان ترتیب یافته بود، با تشکر از میهمانی نوازی اهالی مهربان، به سفر سال گذشته وزیر نیرو و استاندار آذربایجان‌شرقی به بخش مهربان اشاره کرد و افزود: در جریان این سفر به مردم قول داده شد که تصفیه‌خانه‌ای در مهربان احداث شود تا کیفیت آب شربی که امام جمعه محترم مهربان به آن اشاره کردند بهبود یابد.

وی اضافه کرد: امروز من قبل از اینکه به این مراسم بیایم از تصفیه‌خانه بازدید کردم وخوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به دستورات اکید وزیر محترم نیرو و استاندار آذربایجان‌شرقی تصفیه‌خانه آب شرب مهربان در شرف بهره‌برداری است و اکنون منتظر وصل شدن ترانس برق است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان‌شرقی وعده داد در کمترین زمان ممکن و در یک هفته و یا نهایتاً 15 روز آینده با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی تصفیه‌خانه آب شرب مهربان به بهره‌برداری برسد.

پوررجب افزود: برای احداث تصفیه‌خانه آب شرب مهربان 6 میلیارد ریال هزینه شده است که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تصفیه‌خانه‌های احداثی در سطح کشور است.

انتهای پیام/60008/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول