اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی:

پساب‌های خانگی در شهر رها شده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی نظارت بهداشت محیط نسبت به وضعیت بهداشتی شهر را با توجه به رها بودن فاضلاب و پساب‌های خانگی، ضعیف خواند.

پساب‌های خانگی در شهر رها شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، خلیل بوتگی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرداری اظهار کرد: اکنون به دلیل عدم نظارت متولیان بهداشت شاهد جاری بودن فاضلاب از منازل برخی از شهروندان در محلات حواشی این شهر هستیم.

وی افزود: این امر سبب شده تا وضعیت بهداشتی نامناسبی را در این محلات که عمدتاً در حواشی این شهر قرار داشته، شاهد باشیم.

بوتگی با تاکید بر اینکه با این موارد باید برخورد شود، بر پیگیری کمیسیون بهداشت شورای اسلامی بجنورد نسبت به رفع این معضل تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اکنون به سبب رها شدن فاضلاب خانگی در این مناطق از شهر، علاوه بر چهره نامناسب، شاهد تخریب آسفالت معابر که با هزینه‌های مردم اجرا شده نیز هستیم.

عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی همچنین نسبت به وضعیت بیمارستان‌های بجنورد اشاره کرد و گفت: متأسفانه وضعیت بهداشتی در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد مناسب نبوده و باید در این زمینه تجدید نظر شود.

وی با بیان اینکه جنگل کاری پارک دوبرار در گذشته با هزینه‌های زیادی انجام شده است، افزود: با این وجود اکنون جنگل‌های این منطقه برای اجرای پروژه‌ها تخریب می‌شود که این موضوع با رویکرد توسعه فضای سبز شهرداری مغایرت دارد.

بوتگی همچنین خواستار پیگیری شورای شهر برای افزایش اعتبارات این مجموعه خدمات رسان شد و گفت: باید اعتبارات اختصاص یافته به بجنورد متناسب با جمعیت آن دیده شود.

وی همچنین بر تعریض مسیر آرامستان جاوید تاکید کرد و افزود: اگر اکنون در این زمینه تدبیری نشود، در آینده با مشکلات جدی برای اجرای این پروژه و آمد و رفت شهروندان مواجه خواهیم بود.

عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی همچنین از ترافیک به عنوان یکی از معضلات مهم این شهر یاد کرد و گفت: شایسته است تا شهرداری به عوض ساخت پروژه‌هایی مثل تقاطع غیر همسطح که البته طرح خوبی بوده بیشتر در بخش بازگشایی معابر برای رفع ترافیک سرمایه گذاری کند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از طرح انتقال پادگان ارتش از بجنورد یادآور شد: با وجود گذشت ماه‌ها از اجرای این طرح اما هنوز خیابان نادر بازگشایی نشده، از این رو انتظار می‌رود تا امسال این طرح تحقق یابد.

انتهای پیام/63002/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول