اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان-52

پیوند مردم لالی، هفتکل، اندیکا و مسجدسلیمان به عزاداران شوشتری+ تصاویر

خبرگزاری فارس: مردم شهرهای مجاور شوشتر که در مسیر حرکت ضریح مطهر امام حسین(ع) قرار ندارند برای زیارت این ضریح و عزاداری به شوشتر وارد شدند.

پیوند مردم لالی، هفتکل، اندیکا و مسجدسلیمان به عزاداران شوشتری+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پیش از ظهر امروز مردم ولایتمدار شهرستان‌های لالی، اندیکا، هفتکل و مسجدسلیمان برای برپایی مراسم عزاداری در جوار ضریح مطهر امام حسین(ع) وارد شهرستان شوشتر شدند و در مسیر منتهی به میدان امامزاده عبدالله شوشتر متوقف شده‌اند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان‌های مجاور شوشتر از روز قبل اعلام کرده بودند که به این شهرستان برای برپایی عزاداری عزیمت می‌کنند ولی ترافیک در جاده‌های منتهی به شوشتر به حدی بوده است که این عزاداران حسینی با بیش از پنج ساعت تاخیر به شوشتر رسیده‌اند.

 

بر این اساس، هیئت‌های عزاداری این شهرستان‌ها در حال ورود به بقعه امامزاده عبدالله شوشتر هستند و امکان برپایی عزا برای این هیئت‌ها فراهم شد.

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان‌ شوشتر ضریح مطهر امام حسین(ع) را همچون نگینی در برگرفته‌اند و در این باره هیچ کلامی قدرت توصیف ندارد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول