اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استا‌ن‌های خبرگزاری فارس:

توسعه دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها را در دستور کار داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استا‌ن‌های خبرگزاری فارس گفت: در راستای عدالت رسانه ای و انتشار حرفه‌ای اخبار، توسعه دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها را در دستور کار داریم.

توسعه دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها را در دستور کار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسن کربلایی صبح امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: در یک دهه‌ای که خبرگزاری فارس تأسیس شده است، مولود مبارکی در عرصه رسانه و مطبوعات بوده است و با توجه به اینکه خبرگزاری‌های با سابقه کار بیشتر هنوز به آن جایگاهی که باید نرسیده‌اند خبرگزاری فارس فراتر از سن خود جلو رفته است.

وی افزود: خبرگزاری فارس در زمینه‌های مختلف سرعت، دقت و صحت ارسال اخبار پیشتاز است و میزان انعکاس اخبار در مطبوعات سراسری و نشریات محلی بسیار خوب است که در نشریات محلی در مناسبت‌های ویژه بین 60 تا 70 درصد اخبار خبرگزاری فارس منعکس می‌شود، هر چند که بعضی از رسانه‌ها منبع خبر را ذکر نمی‌کنند.

کربلایی با بیان اینکه در میزان بازدیدهای اینترنتی در کشور رتبه نخست را داریم و در سطح منطقه و کشور اخبار فارس دیده می‌شود، تصریح کرد: میزان اخبار خبرگزاری فارس در طول روز بین یک‌هزار و 400 تا یک‌هزار و500 خبر است که در تمام حوزه‌ها اخبار منعکس می‌شود.

وی با بیان اینکه نیمی از این اخبار محصول زحمت‌های دفاتر استانی خبرگزاری است، خاطرنشان کرد: چون در بسیاری از مطبوعات و رسانه‌ها، استان‌ها دیده نمی‌شوند و هر موقع یک مناسبت یا اتفاق باشد، نام یک شهر مطرح می‌شود، مدیریت‌ خبرگزاری فارس نگاه ویژه‌ای به دفاتر در شهرستان‌ها دارد.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس گفت: مدیریت خبرگزاری فارس نگاه ویژه‌ای به استان‌ها دارد تا محرومیت‌ها و مظلومیت‌ها به گوش مسئولان برسد. ما معتقد هستیم که این نظام به ویژه در دولت نهم و دهم خدمات شایانی را به مردم داشته است و وظیفه خود می‌دانیم حسب فرمایش امام راحل آن‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.

کربلایی با بیان اینکه خبرگزاری فارس یکی از رسالت های خود را نقد ناصحانه و منصفانه می‌داند، افزود: خبرگزاری فارس دو استراتژی در حوزه استان‌ها دارد و دو نکته را در اولویت قرار داده که یکی راه‌اندازی سایت‌های استانی است تا خودشان اخبار را تهیه و ارسال کنند که این امر موجب سرعت بیشتر ارسال اخبار می‌شود و با این کار 36 خبرگزاری فارس متولد می‌شود و این اقدام از خبرگزاری فارس در مشهد مقدس آغاز می‌شود.

وی گفت: در راستای حرفه‌ای‌سازی اخبار توسعه دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها را در دستور کار داریم و دفاتر را در تمام شهرستان‌ها فعال می‌کنیم تا هیچ خبری از زیر دست ما خارج نشود.

انتهای پیام/80002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول