اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

82 هزار مسافر از محلات به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های باربری شهرستان محلات از جابه جایی 82 هزار و 50 مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون از این شهرستان به سایر نقاط کشور خبر داد.

82 هزار مسافر از محلات به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است

رضا عیسوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این تعداد مسافر طی هشت هزار و 412 سفر به شهرهای کشور جابه جا شده‌اند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در شهر محلات چهار شرکت مسافربری فعالیت دارند که دو هزار و 919 سفر با 57 هزار و 138 مسافر از طریق شرکت‌های اتوبوسرانی، 245 سفر با سه هزار و 920 نفر از طریق شرکت‌های مینی‌بوسرانی و 5 هزار و 248 سفر با 20 هزار و 992 مسافر از طریق تاکسی‌ کرایه‌ها انجام شده است.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های باربری شهرستان محلات پیرامون جابه جایی این بار نیز خاطر نشان ساخت: میزان بار جابه جا شده از ابتدای سال جاری تاکنون 831 هزار و 504 تن بوده که عمده کالاهای جابه جا شده شامل سنگ و گل و گیاه است.

عیسوندی گفت: در حال حاضر شش شرکت حمل و نقل کالا در محلات فعال است که از این تعداد دو شرکت به صورت تعاونی و چهار شرکت به صورت خصوصی فعالیت دارند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول