اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 8 میلیارد تومان

محور قدیم سیرجان ـ بندرعباس بهسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی سیرجان گفت: کار بهسازی 15 کیلومتر از باند قدیم محور سیرجان ـ بندرعباس با اختصاص 8 میلیارد تومان آغاز شده است.

محور قدیم سیرجان ـ بندرعباس بهسازی می‌شود

علیرضا وحیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: 15 کیلومتر از باند قدیم محور سیرجان به بندرعباس به مرور زمان و در اثر بارهای ترافیکی سنگین محور در حوزه استحفاظی شهرستان، تخریب شده بود که اعتبار بازسازی 10 کیلومتر به میزان 80 میلیارد ریال از اعتبارات طرح‌های ملی پرداخت شد که در حال انجام است.

وی از اتمام 10 کیلومتر دیگر از دوبانده شدن محور سیرجان به مرکز استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: این 10 کیلومتر در حال نصب علائم جاده‌ای و خطکشی است و با توجه به فصل زمستان و ترافیک و حوادث رانندگی از فردا زیر بار ترافیکی قرار می‌گیرد.

وحیدی خاطرنشان کرد: 12 کیلومتر باقی‌مانده محور تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد و تمام این محور در روزهای پایانی سال جاری که از طرح‌های ملی است، دوبانده می‌شود.

وی با انتقاد از سه کیلومتر باقیمانده از محور سیرجان به بندرعباس که موجب ترافیک سنگین می‌شود، افزود: این سه کیلومتر به علت عملیات تونل است و باید هر چه سریع‌تر به پایان برسد و نیازمند اعتبارات لازم هستیم و با اتمام تونل تمام محور سیرجان به بندرعباس دو بانده شده است.

رئیس کارگاه عملیات احداث تونل محور یاد شده نیز به خبرنگار فارس گفت: با توجه به مهم بودن این طرح قول می‌دهیم تا دهه فجر این تونل تحویل شود و سه کیلومتر باقیمانده نیز به پایان برسد.

سیدحسن فهیمی افزود: طول تونل 580 متر است که تمام آن بازگشایی شده و عملیات بتن‌ریزی با سیستم جدید برای استحکام کامل در حال انجام است و تاکنون بیش از 150 متر آن به پایان رسیده و تا موعد مقرر حتی نصب چراغ‌های تونل هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/80015/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول