اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

پروژه‌های شهرداری زیر نظر کمیسیون سیاست‌گذاری تصویب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کار در شهرداری برنامه محور و با مطالعه و به صورت جمعی است و هر تصمیمی که شهرداری می‌گیرد با تصویب شورا و زیر نظر کمیسیون سیاست‌گذاری به تصویب می‌رسد.

پروژه‌های شهرداری زیر نظر کمیسیون سیاست‌گذاری تصویب می‌شود

عباس حاج‌رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به احداث تونل از خیابان‌های شمس آبادی به توحید از زیر رودخانه اظهار کرد: بررسی‌های لازم کارشناسی روی این پروژه انجام شده است که در صورت عملیاتی شدن از ترافیک خیابان‌های شرقی و غربی کاسته و تردد در محورهای شمال و جنوب تسهیل می‌شود.

وی افزود: این پروژه ادامه خیابان شمس آبادی به خیابان توحید از زیر رودخانه، طرحی جامع است که باید تا زمانی که رودخانه خشک است اتمام و با توجه به ترافیک به هم وصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برخی از اظهار نظرات در مورد این پروژه تاکید کرد: شهرداری مشاور دارد و بدون نظر مشاور کاری صورت نمی‌گیرد، چنانچه طرح مطالعاتی این پروژه (اتصال خیابان شمس‌آبادی و توحید) پنج سال مورد بررسی بوده است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های شهرداری کارشناس ویژه رسیدگی دارد و هیچ پروژه‌ا‌ی بدون کارشناس در شهرداری انجام نمی‌شود.

حاج‌رسولیها گفت: پروژه‌ها پس از بررسی کارشناسی به کمیسیون سیاست‌گذاری که با اعضای شورای شهر انجام شده، ارجاع داده می‌شوند.

وی اضافه کرد: کار در شهرداری برنامه ‌محور و با مطالعه و به صورت جمعی است و هر تصمیمی که شهرداری می‌گیرد با تصویب شورای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در مورد پروژه خیابان صاحب‌ روضات گفت: این پروژه طرحی جامع است که در شورای شهر به تصویب رسیده و تا کنون دو سوم پروژه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه سیر خود را طی کرده است، تصریح کرد: پروژه صاحب ‌روضات بررسی شده و به کمیسیون ماده پنج رسیده است.

حاج‌رسولیها تاکید کرد: شهرداری در برخی از پروژه‌ها فقط مجری است و هرگونه اظهار نظری در مورد پروژه‌ها توسط اعضای شورای شهر در کمیسیون تلفیق باید مطرح شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول