اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایش رادیویی گنج پنهان در رادیوی مازندران/ خواستگار پولدار و بی‌پول

خبرگزاری فارس: «گنج پنهان» عنوان نمایشی است به کارگردانی حسین شیدایی‌فر که به مناسبت سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی به مدت 30 دقیقه در صدای شبکه تبرستان تولید می‌شود.

نمایش رادیویی گنج پنهان در رادیوی مازندران/ خواستگار پولدار و بی‌پول

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، نمایش گنج پنهان به موضوع تحول در ارائه برنج به بازار، بازیافت کاغذهای باطله و قاچاق چوب می‌پردازد.

این نمایش ماجرای دختری است که راهکارها و انگیزه‌های لازم برای تغییر نوع ارائه برنج به بازار دارد. او دو خواستگار دارد که یکی در کار جمع‌آوری و بازیافت کاغذ است و دیگری در کار قاچاق چوب و قطع درختان جنگل.

پدر دختر که از قاچاقچی بودن خواستگار دوم مطمئن نیست وضع مالی او را بهتر می‌داند و موافق ازدواج او با دخترش است اما دختر مخالف است و...

در این نمایش بازیگرانی چون رحمان قدمی، حسین شیدایی‌فر، مبین بوی‌افراز، پرهام اخلاقی، سعید نعمتیان، محمد منصوری و سکینه میرمعصوم به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش فارس، نویسنده این نمایش علی احسانی است، مهدی اوشیب نتاج به عنوان تهیه‌کننده و صدابردار و سعید نعمتیان و مبین بوی‌افراز هم به عنوان افکتور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/86001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول