اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه کرمانشاه:

مطالعه باید براساس نیاز جامعه و به‌روز باشد

خبرگزاری فارس: مدرس دانشگاه کرمانشاه گفت: کتاب خوب و بد وجود ندارد و در همه کتب صداقت وجود دارد و در این راستا صاحب‌نظران باید پاسخگوی شبهات باشند.‌

مطالعه باید براساس نیاز جامعه و به‌روز باشد

عبدالله ویسی در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اندیشمندان بیشتر با کتاب عجین هستند لذا کتاب باید دارای محتوایی غنی باشد و نویسندگان نباید از مطالب رسانه‌ایی از جمله سایت‌ها استفاده کنند‌.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه مطالعه باید به روز و با توجه به نیاز جامعه باشد، گفت: مطالعه کتب مختلف باید صورت گیرد، کتاب خوب و بد وجود ندارد و در همه کتب صداقت وجود دارد و در این راستا صاحب‌نظران باید پاسخگوی شبهات باشند‌.

ویسی افزود: علما و صاحب‌نظران باید همواره محور قرار گیرند و اینان طبیبان علمی افراد هستند و افرادی که دنبال مطالعه می‌روند دارای قوه مفاهمه قوی هستند و نیاز است درک خود را بالا ببرند.

این مدرس دانشگاه در ادامه در رابطه با اینکه چرا نویسندگان کمتر به مقوله ایثارگران، جانبازان و شهیدان و کسانی که با خون خود سند رسمیت ایران اسلامی را امضا کردند‌، پرداخته‌اند، گفت: در دیگر استان‌ها اقدام به برپایی کنگره شهید کرده‌اند ولی در کرمانشاه هنوز موفق به برگزاری این کنگره نشدند ولی تاکنون 12 جلد کتاب در این راستا نوشته شده که کافی نیست و باید کتاب‌هایی در بخش‌های مختلف نوشته شود.

ویسی به خصوصیات خوب مردم کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کرمانشاهیان دارای ویژگی‌های برجسته‌ای هستند و مسئولان باید به مردم استان بیشتر توجه کنند.

ویسی با بیان اینکه نویسندگان باید خوب بنویسند در پایان گفت: نویسندگان باید مردم را با کتاب دوست کنند و این مستلزم این است که از مقطع دبستان و با روش‌های جذاب کودکان را تشویق به مطالعه کنند.

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول