اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر هماهنگی امور ایثارگران استانداری اصفهان:

12هزار ایثار‌گر غیر‌شاغل در استان اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر هماهنگی امور ایثارگران استانداری اصفهان گفت: 12‌هزار ایثار‌گر غیر‌شاغل در سطح استان وجود دارد که بنیاد شهید و امور ایثار‌گران مکلف به پرداخت هزینه‌های این افراد است.

12هزار ایثار‌گر غیر‌شاغل در استان اصفهان است

عبدالله احسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور مباحث و هزینه‌های درمانی به عنوان یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های ایثار‌گران تلقی می‌شود، اظهار کرد: براساس قانون برنامه پنجم توسعه متولی پرداخت هزینه‌های درمانی ایثار‌گران شاغل و غیر‌شاغل به صورت جدا‌گانه مشخص شده است.          

وی با بیان اینکه لفظ ایثار‌گران عمومی است، ادامه داد: جانبازان موجود در سطح کشور با هر درصدی، ایثار‌گران و پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا مشمول لفظ عمومی ایثار‌گران می‌شوند که هزینه‌های درمانی این افراد و خانواده‌های آنها باید توسط بنیاد شهید پرداخت شود.

رئیس دفتر هماهنگی امور ایثارگران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان 48 جانباز وجود دارد، تصریح کرد: 12‌ هزار ایثار‌گر غیر‌شاغل و خانواده‌های زیر پوشش این افراد در سطح استان وجود دارد که بنیاد شهید و امور ایثار‌گران مکلف به پرداخت 100 درصد هزینه‌های درمانی این افراد است.

وی با تاکید بر اینکه البته آمار جامعه ایثار‌گری استان اصفهان به همراه خانواده شهدا به حدود 40 هزار نفر می‌رسد، اضافه کرد: براساس قانون بنیاد شهید و امور ایثار‌گران باید هزینه‌های درمانی پدر، مادر و همسر شهدا را پرداخت کند.

احسانی با اشاره به اینکه همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف به پرداخت هزینه‌های درمانی ایثار‌گران شاغل هستند، تأکید کرد: بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف و تکالیف قانونی خود در راستای پوشش 100 درصدی بیمه‌ جامعه ایثار‌گری به صورت کامل عمل کنند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول