اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

تعهدات بخش فاضلاب در شوشتر 348 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: تعهدات در بخش فاضلاب شهرستان شوشتر تاکنون از 348 میلیارد ریال گذشته است و این خود باعث امیدواری است.

تعهدات بخش فاضلاب در شوشتر 348 میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث فاضلاب منطقه بلیطی شوشتر اظهار داشت: احداث فاضلاب در این منطقه می‌تواند یکی از اقدامات در راستای کاهش محرومیت این منطقه باشد و باید در این باره تلاش کرد تا این پروژه در اسرع وقت به پایان برسد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا شیرینی اجرای پروژه‌های عمرانی در کام مردم تلخ نشود، خاطرنشان کرد: باید کوشید تا شیرینی اجرای پروژه‌های 348 میلیارد ریالی در کام مردم به دلیل کوتاهی در بخشی از موارد و یا آسفالت سریع معابر به تلخی مبدل نشود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شوشتر نیز در حال فعالیت است، تأکید کرد: در شرایط کنونی تصفیه‌خانه فاضلاب شوشتر نیز به صورت آزمایشی در حال فعالیت است و به این دلیل باید کوشید تا در اسرع وقت همه مناطق شهرستان شوشتر به این تصفیه‌خانه متصل شوند.

نجفی با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت تصفیه‌خانه فاضلاب شوشتر نیز افتتاح شود، افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شوشتر نیز در ماه‌های آینده توسط مسئولان ملی به افتتاح می‌رسد و در این‌باره در حال برنامه‌ریزی و تست دستگاه‌ها و خروجی فاضلاب تصفیه‌خانه فاضلاب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها هیچ دغدغه اختصاص اعتبار ندارد و به این دلیل در اسرع وقت از محل اعتبارات فروش اوراق مشارکت تأمین می‌شود و پیمانکار به محض ارائه صورت وضعیت پروژه اعتبار مورد نیاز را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منطقه بلیطی شهرستان شوشتر از مناطق محروم این شهرستان است و در بخش فاضلاب مشکلات زیادی دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول