اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان –9

خیل مشتاقان حضرت سیدالشهدا در راه پل زال هستند

خبرگزاری فارس: مشتاقان و ارادتمندان ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از شهرهای مختلف خوزستان عازم منطقه پل زال (ورودی استان خوزستان) هستند.

خیل مشتاقان حضرت سیدالشهدا در راه پل زال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، مردم شهرهای اندیمشک و حسینیه و روستاهای توابع این دو شهر با هر وسیله‌ای می‌توانند خود را به پل زال مرز بین استان‌های خوزستان و لرستان می‌رسانند تا از ضریح مقدس حضرت امام حسین (ع) استقبال کنند.

اهالی این شهر‌ها از ساعات اولیه صبح امروز به سمت پل زال حرکت خود را آغاز کردند و هم‌اکنون نیز سیل مشتاقان به سمت این منطقه روان است.

ارادتمندان سرور و سالار شهیدان به وسیله خودروهای شخصی و پای پیاده در حال عزیمت به پل زال هستند تا این ضریح نورانی را در این نقطه در بر گیرند و سفینةالنجاة با آیینی با شکوه وارد استان خوزستان شود.

کاروان سفینةالنجاة با وداع پرشور مردم اشکبار استان لرستان، ظهر امروز خرم‌آباد را به مقصد خوزستان ترک کرد و هم‌اکنون در راه شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک است.

قرار است ضریح متبرک امام حسین (ع) برای زیارت عموم مردم شهیدپرور، در مقبره شهدای گمنام اندیمشک مستقر شود.

این ضریح امشب را مهمان مردم ولایت‌مدار و شهر هزار شهید اندیمشک خواهد بود و هیئت‌های عزاداری در کنار این ضریح متبرک به عزاداری خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2247/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول