اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار گلستان:

‌‌احساس امنیت در گلستان رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ضریب امنیت واقعی و ضریب احساس امنیت در گلستان رو به افزایش است.

‌‌احساس امنیت در گلستان رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی استان اظهار داشت: امنیت واقعی و امنیت روانی هر دو در حوزه امنیتی قرار دارند و ما موظف هستیم در هر دو حوزه برای مردم برنامه‎ریزی و مدیریت داشته باشیم.

وی در خصوص امنیت روانی جامعه تصریح کرد: امنیت روانی اساساً در حوزه امنیت بررسی می‎شود اگر ما می‎گوییم قتل، غارت، سرقت، جنایت، قاچاق و سایر تخلفات انجام نمی‎شود همگی این موضوعات در حوزه امنیت قابل بررسی است.

جمشیدی در جواب سئوالی که پرسیده شد برخی دانشجویان امنیت شغلی ندارند گفت: موضوع امنیت شغلی در حوزه معاونت برنامه‎ریزی استانداری باید مورد بررسی و برنامه‎ریزی شود و از حوزه امنیت روانی و واقعی باید تفکیک شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمام سعی ما این است میزان ضریب امنیت واقعی جامعه را بالا ببریم یعنی چون جامعه ما اسلامی است اراذل و اوباش نباید باشند، قتل و غارت نباشد، سرقت و اعتیاد باید ریشه‎کن شود و نکته مهمتر اینکه خانواده‎ها باید این احساس امنیت را لمس کنند و به چشم خود ببینند، وقتی این را مشاهده کردند به احساس امنیت روانی دست پیدا می‎کنند.

امنیت واقعی و امنیت روانی گلستان رشد داشته است

جمشیدی ادامه داد: در بخش امنیت روانی ما به دو نکته توجه داریم. یکی اینکه ضریب امنیت واقعی افزایش پیدا کند و دیگری ضریب احساس امنیت روانی جامعه و مردم بالا برود.

وی گفت: طی این چند سالی که بنده در سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان فعالیت می‎کردم، سعی کردم در این دو مسیر قدم برداشته و برنامه‎ریزی کنم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: آمار و ارقام نشان می‎دهد طی این سال‎ها هم افزایش ضریب امنیت واقعی و هم افزایش احساس امنیت را داشتیم و این نشان می‎دهد در بحث امنیت ما در تراز یک جامعه اسلامی قرار داریم و همه اینها به مدد نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه انقلاب و جانفشانی‎های نیروهای انتظامی و امنیتی است که در حوزه‎های مختلف کار می‎کنند.

پارک موزه دفاع مقدس گرگان مشکل اعتبار ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص تجزیه اعتبار 400 میلیونی پارک موزه دفاع مقدس گرگان گفت: این مکان مشکل اعتبار نداشته و نخواهد داشت و ما عزم خودمان را جزم کردیم تا این مکان فرهنگی مقدس را به سرعت بسازیم.

وی گفت: اعتبار پارک موزه دفاع مقدس گرگان در قالب موافقتنامه‎های ایجاد شده به دستگاه‎های سازنده اختصاص داده می‎شود و سرعت ساخت این موزه بستگی به این دارد که مدیران ساخت این مجموعه چقدر در گرفتن بودجه‎های کشوری موفق باشند.

جمشیدی قول داد که پارک موزه دفاع مقدس گرگان مشکل اعتبار نخواهد داشت و ما از هر دو منبع ملی و استانی به ساخت این مکان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول