اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

نفت از روستاهای دلیجان محو می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: گاز‌کشی به تمام مناطق روستایی شهرستان در دستور کار قرار گرفته و به زودی سهمیه نفت روستاهای این شهرستان قطع می‌شود.

نفت از روستاهای دلیجان محو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهرداد امرایی ظهر امروز در جلسه مشترک مسئولان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و شهرستان دلیجان اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای بدون گاز شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به زودی تمام روستاهای شهرستان گاز رسانی شده و کوپن نفت از روستاها جمع‌آوری می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم شرکت گاز استان بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز را فراهم کند تا روستاییان عزیز نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

سرپرست فرمانداری دلیجان ادامه داد: در حال حاضر 400 واحد تولید قیر در شهرستان فعالیت دارند که این واحدها نیز باید هرچه سریع‌تر گاز سوز شوند.

امرایی گفت: نظارت دقیق بر نحوه عملکرد و فعالیت واحدهای تولید کننده قیر امر بسیار خطیری است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. 

وی با اشاره به لزوم مبارزه با قاچاق سوخت خاطر نشان ساخت: مبارزه با قاچاق سوخت در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از ضروریات است که مسئولان باید با برنامه‌ریزی در این زمینه اقدام کنند.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار به منظور احداث انبار کالاهای مکشوفه در شهرستان شد.

در این نشست مقرر شد واحدهای تولیدی شهرستان ظرف سه ماه آینده نسبت به جایگزین کردن گاز شهری به جای نفت و مازوت اقدام کنند.

انتهای پیام/87001/ق/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول