اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند:

منابع مالی تأمین نشود با شاپا قطع همکاری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: در صورتی که منابع مالی برای پرداخت قرارداد شاپا تأمین نشود، با این بازیکن قطع همکاری می‌کنیم.

منابع مالی تأمین نشود با شاپا قطع همکاری می‌کنیم

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نوسانات ارزی موجب شده تا کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی نیز برای پرداخت قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی با مشکل مواجه شده‌اند و باشگاه گیتی‌پسند نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با اشاره به غیبت شاپا بازیکن برزیلی در تمرینات این تیم بیان کرد: مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته و قرار شده طی روزهای آینده قرارداد وی پرداخت شده و شاپا به ایران بازگردد.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در پاسخ به شایعاتی که در مورد شکایت شاپا از گیتی‌پسند در صورت پرداخت نشدن قراردادش وجود دارد، تاکید کرد: نمی‌دانم این خبرها از چه منبعی منتشر شده است زیرا در حال رایزنی با این بازیکن هستیم و طی روزهای آینده وضعیت وی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تأمین نشدن منابع مالی برای پرداخت قرارداد شاپا بیان کرد: در این صورت ناچار هستیم با شاپا قطع همکاری کنیم و این بازیکن از تیم ما جدا می‌شود.

طاهری در پاسخ به این سؤال که در سه صورت قطع همکاری نیز باید بخشی از قرارداد شاپا پرداخت شود، تصریح کرد: قرارداد شاپا تقریبا به روز پرداخت شده و این بازیکن پیش پرداخت و بخشی از حقوق ماهانه خود را دریافت کرده و از این نظر مشکل خاصی نداریم.

به گزارش فارس، پس از آغاز مجدد لیگ برتر که پس از وقفه طولانی مدت رخ داد، شاپا بازیکن برزیلی گیتی‌پسند به تمرینات این تیم بازنگشت.

گفته می‌شود شاپا درخواست کرده تا قرارداد وی را پرداخت کنند و در غیر این صورت قید همکاری با نماینده اصفهان را می‌زند.

طی روزهای گذشته شایع شده بود شاپا باشگاه گیتی‌پسند باید رضایتنامه وی را صادر کند زیرا به تعهدات خود عمل نکرده و در صورت عدم پاسخگویی فدراسیون بلافاصله به فیفا شکایت می‌کند.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول