اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مدیر و معلم محور هرگونه تحول در سند بنیادین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سند تحول بنیادین، مدیر و معلم محور هرگونه تحول است.

مدیر و معلم محور هرگونه تحول در سند بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه مدیران مدارس شهرستان کنگان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و تعیین‌کننده است و تقویت این نهاد امری بسیار مهم است.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به امر تعلیم و تربیت از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و در چند سال اخیر در این مسیر تلاش‌های گسترده‌ای انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به بیان اهداف سند تحول بنیادین و تغییرات اساسی درحوزه آموزش و پرورش پرداخت و خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین یک تغییر ماهوی است و باید کاری کنیم که خروجی آموزش و پرورش نیرویی متعهد و بر اساس تربیت قرآنی باشد.

رضائی اضافه کرد: در سند تحول بنیادین مدیر و معلم محور هرگونه تحول است آنچه که مهم است نگرش معلم نسبت به روش‌های تدریس، سبک تدریس، کلاس درس است.

وی تصریح کرد: شخصیت مدیر و معلم باید تأثیرگذار باشد و دانش‌آموز نیز در امر یادگیری باید تأثیر گذار باشد و در این صورت می‌توانیم به موفقیت بیشتری برسیم.

رضایی همچنین با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و تربیتی کسب این موفقیت‌ها را نتیجه تلاش و همکاری همه عوامل آموزشی و تربیتی ذکر کرد.

وی اذعان داشت: در سال جاری نیز به فضل خدا برای رشد و توسعه بیش از پیش آموزش و پرورش استان اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ی/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول