اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی شهرداری همدان:

کابل‌های برق، اجرای تقاطع غیر همسطح نجفی را مختل کرد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان گفت: وجود کابل‌های برق فشار قوی در منطقه احداث تقاطع غیر همسطح آیت‌الله نجفی روند اجرایی این تقاطع مختل کرد.

کابل‌های برق، اجرای تقاطع غیر همسطح نجفی را مختل کرد

موسی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح پل نجفی در همدان اظهار کرد: پل بلوار آیت‌الله نجفی با اعتبار 22 میلیارد تومان از نیمه تیر ماه آغاز شده و مدت زمان اجرای آن 27 ماه است.

وی با بیان اینکه این تقاطع دارای یک پل از سمت شمال به جنوب است، افزود: برای این پل 9 دهنه در نظر گرفته شده و حدود 235 متر طول عرشه و 27 متر عرض دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان ادامه داد: مجموع کل پل 560 متر است که دارای دو لوپ گردشی یکی شمال به شرق و دیگری جنوب به غرب است و رمپ‌های شمال و جنوب این پل نیز 330 متر است.

وی ساخت این پل را به گونه‌ای سه سطحی عنوان کرد و افزود: این پل از غرب به شمال پلی دارد که کریدور خروجی ترافیک غرب به شمال است.

رسولی طول کل پل را 920 متر بیان کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی کلی پروژه تقاطع غیر همسطح آیت‌الله نجفی 25 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: در تقاطع آیت‌الله نجفی به علت حجم کاری بالا حداقل در دو یا سه شیفت کاری، کارها دنبال می‌شود تا بتوانیم سرعت مناسبی به پروژه ببخشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان در ادامه با اشاره به وجود مشکلی در این تقاطع در دست احداث یادآور شد: در چهارراه نجفی مشکل زیادی در تأسیسات به ویژه در برق داریم.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه کابل‌های برق موجود در این مکان ممانعتی را در حفاری منطقه برای ساخت تقاطع ایجاد کرده است، یک ماه و نیم است که دستگاه حفاری در این تقاطع خوابیده است.

رسولی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که شهرداری با اداره برق داشته، آنها بیان می‌کنند که این کابل‌ها فشار قوی است و با وجود تأمین برق بخشی از همدان، امکان جابه‌جایی وجود ندارد، که این موضوع برای ما در این تقاطع مشکل‌ساز شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: ما از همه دستگاه‌های اجرایی تقاضامندیم که شهرداری را در انجام پروژه‌های عمرانی یاری کنند.

انتهای پیام/89003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول