اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ورزش و جوانان:

ورزشگاه آزادی تهران 20 شاکی ملکی دارد/ صدور 400 میلیاردی احکام قضایی علیه وزارت ورزش

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه ورزشگاه آزادی تهران نیز 20 شاکی ملکی دارد، اعلام کرد: تاکنون 400 میلیارد تومان احکام قطعی قضایی علیه وزارت ورزش و جوانان صادر شده است.

ورزشگاه آزادی تهران 20 شاکی ملکی دارد/ صدور 400 میلیاردی احکام قضایی علیه وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سید احمد رسولی‌نژاد معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم معرفی مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه از تجارب نصرالله پریچهره در مدیریت ستادی وزارت ورزش و جوانان استفاده می‌شود، اظهار داشت: ورزش مازندران در رشته‌های مختلف شناخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید آمار موفقیت‌های ورزش مازندران با تلاش بیشتر، بیشتر شود خاطر نشان کرد: در بخش پروژه‌های عمرانی سال خوبی را پشت ‌سر نگذاشتیم.

رسولی‌نژاد مشکل عمده وزارت ورزش و جوانان را پروژه‌های نیمه ‌تمام اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر 3 هزار پروژه نیمه تمام در مجموعه وزارت ورزش و جوانان در تهران و استان‌های کشور داریم که تکمیل این تعداد پروژه‌ها، 6 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

این مسئول وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اگر اختصاص اعتبارات به همین روال پیش رود، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام وزارت ورزش و جوانان 10 سال طول می‌کشد.

رسولی‌نژاد بودجه سال 91 وزارت ورزش و جوانان را 4 هزار میلیارد تومان برشمرد که کمتر از 500 میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان بنایی برای آغاز و تعریف پروژه جدید ندارد، اضافه کرد: مشکل بسیاری از پروژه‌های ورزشی، بی‌پولی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بی‌سند بودن زمین‌ها و فضای ورزش در حال ساخت و ساخته شده کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون 400 میلیارد تومان احکام قطعی قضایی علیه وزارت ورزش و جوانان صادر شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه ورزشگاه آزادی تهران نیز 20 فقره شکایت نیز برای آن تنظیم شده است اظهار داشت: رأی قلع و قمع فضای ورزشی به راحتی با ارائه سند ملکی گرفته می‌شود به‌طوریکه یک هزار و 300 میلیارد تومان احکام بدوی نیز به نفع شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و بر علیه وزارت ورزش و جوانان صادر شده است که در صورت اضافه شدن به مبلغ قبلی، یک هزار و 700 میلیارد تومان وزارت ورزش و جوانان باید به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی بپردازد.

وی با اعلام اینکه در یکی از استان‌ها تمام پروژه‌های عمرانی ورزشی به دلیل همین موضوع، تعطیل شده است، یادآور شد: حدود 5 میلیارد تومان از همین استان به نفع شاکیان برداشت شده است.

رسولی‌نژاد به عدم پرداخت یک درصد کمک به ورزش کشور اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون یک ریال از محل این منبع درآمدی، به وزارت ورزش و جوانان داده نشده است.

به گزارش فارس، در این مراسم سعادتمند معارفه و پریچهره تودیع شد.

انتهای پیام/2296/ی/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول