اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صادرات و واردات و آزمایشگاه‌های استاندارد گلستان:

جایگاه‌های سوخت غیراستاندارد در گلستان پلمپ می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول صادرات و واردات و امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد گلستان گفت: جایگاه‌های سوخت غیر استاندارد در گلستان پلمپ می‌شوند.

جایگاه‌های سوخت غیراستاندارد در گلستان پلمپ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، محمد امان‌بائی در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری اظهار داشت: مطابق بازرسی‌های انجام شده، سال گذشته بیش از 90 درصد نازل‌های عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت استان گلستان مطابق با معیارهای استاندارد بودند.

وی افزود: موارد مغایر با استاندارد با همکاری شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان پلمپ می‌شوند.

مسئول صادرات و واردات و امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان گلستان از شروع مطالعات نظارت بر اجرای استانداردهای نازل‌های عرضه گاز طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: مطابق تفاهمنامه‌ای که بین سازمان ملی استاندارد و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور امضا شده نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت بنزین از حدود چهار سال گذشته در دستور کار اداره کل استاندارد و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان قرار گرفته است.

امان‌بائی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، جواهرات و طلا توسط اداره کل استاندارد گلستان گفت: این کارگاه در راستای مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور برگزار شد.

وی از الکترونیکی شدن صدور گواهینامه‌های ترخیص کالا از حدود دو ماه گذشته خبر داد و با اشاره به برخی شکایات مصرف‌کنندگان از فرآورده‌های تولیدی اظهار داشت: در چنین مواردی اگر استاندارد بودن فرآورده‌های تولیدی ثابت شود هزینه‌های آزمایشگاهی بر عهده شاکی و اگر ثابت نشود بر عهده تولیدکننده است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول