اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کردستان:

کردستان به لحاظ امنیت بهترین رتبه را در کشور دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با در نظر گرفتن جمعیت و مساحت به جرات می‌توان گفت امنیت در کردستان رتبه نخست را در کشور داراست.

کردستان به لحاظ امنیت بهترین رتبه را در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محسن حسن‌خانی ظهر امروز در جلسه اتاق فکر با عنوان احساس امنیت با اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه به گواه آمار و ارقام روند جرائم در استان در قیاس با گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است، اظهار کرد: این مهم با همت و تلاش پرسنل خدوم استان و با همکاری مردم حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه همین که امروز پلیس خود را نیازمند نقد می‌داند پیشرفت بسیار بزرگی است، افزود: البته هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

حسن‌خانی پلیس را پاسخگوترین نهاد در کشور دانست و اضافه کرد: در یک ماه گذشته با توجه به شکایات و تماس‌های مردمی برخی از پرسنل را تشویق و یا تنبیه کرده‌ایم.

وی با پذیرش ضعف نیروی انتظامی در اطلاع‌رسانی اقدامات خود گفت: البته پلیس نهادی نیست که انتقادات را بشنود و رسیدگی نکند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به حضور فعال و موثر مددکارهای اجتماعی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، گفت: 90 درصد پرونده‌ها در کلانتری‌ها حل‌ وفصل شده و دیگر نیازی به مراجعه به مراکز قضایی نبوده است.

وی با بیان اینکه تمامی جلسات نیروی انتظامی خروجی دارد از تشکیل کمیسیون‌های مختلف برای بررسی پرونده‌ها در این نهاد خبر داد و اضافه کرد: به عنوان نمونه کمیسیونی برای ارتقای رفتار مثبت پرسنل با مردم مشغول به فعالیت است.

حسن‌خانی به بیانات رهبری در خصوص لزوم احساس امنیت از سوی مردم با وجود آمار و ارقام خوب در این زمینه اشاره و تاکید کرد به دنبال تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف هستیم.

حسن‌خانی درباره احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه این کار تنها وظیفه پلیس نیست، گفت: اصلاح جامعه در صورتی محقق خواهد شد که تمامی مردم و نهادها خود را در این باره مسئول و مقید بدانند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در پایان از برگزاری جلسات اتاق فکر دیگری با حضور اقشار دیگری از مردم خبر داد.

پیش از سخنان حسن‌خانی، شماری از نمایندگان رسانه‌ها به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/79008/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول