اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

فرقه شیطان پرستی به دنبال کاهش نیروهای آینده‌ساز کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: به خطر انداختن امنیت اجتماعی، رواج بیماری‌های روحی روانی و در نهایت کاهش نیروهای جوان و آینده ساز جامعه از اهداف اصلی فرقه شیطان پرستی است.

فرقه شیطان پرستی به دنبال کاهش نیروهای آینده‌ساز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به گسترش علائم و نشانه‌های شیطان پرستی ضرورت آگاه سازی جوانان و بالا بردن سطح معلومات مردم شهرستان بیش از پیش لازم و ضروری است.

این مسئول افزود: شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می‌کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست، شیطان پرستی حقیقتی را جستجو می‎کند که در این جهان یافت نمی‌شود.

الهیان در تعریف شیطان پرستی، بیان داشت: شیطان پرستی به معنی پرستش شیطان به عنوان قدرتی فوق‌العاده و بسیار قوی‌تر و موثرتر از نیروهای خوب دنیوی همچون خداست.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: در شیطان پرستی شیطان به عنوان نماد قدرت و حاکمیت بر روی زمین، قدرتی به‌عنوان برترین قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار دارد و این دنیایی را که به عنوان دوزخ برشمرده می‌شود قانونمند می‌کند.

وی با اشاره به برخی نمادهای مخصوص شیطان پرستی، گفت: در تحقیقات بسیار که صورت گرفته، لباس‌های گشاد، لباس‌های رنگی جلف، انگشتر‌های خاص تیغ دار، دستبندهای متنوع و عجیب، گردنبندهای اسکلتی با موهای بلند یا سر طاس به عنوان نشانه‌های ویژه گروه‌های همسو با شیطان پرستی بیان شده است.

الهیان با اشاره به اهداف شیطان پرستان، گفت: رواج فرهنگ ضد ارزشی، ضدیت با دین، جعل تاریخ قیام و شهادت و رسالت پیامبران و نقش شیطان در جامعه بشری، ترویج و اشاعه فساد، فحشا، بی بند و باری، اعتیاد به مواد مخدر و داروهای روان گردان و الکل، جلوگیری از سازندگی فردی و اجتماعی از جمله این اهداف به شمار می‎رود.

وی متذکر شد: حساسیت زدایی از فساد و فحشا و هتک حرمت به اسلام، پوچ‌گرایی (نیهیلیسم)، افزایش جرایم سازمان یافته و به خطر انداختن امنیت اجتماعی، انجام فعالیت‎های خرابکارانه و جاسوسی در راستای اهداف صهیونیسم و آمریکا و رواج بیماری‌های روحی روانی و جسمی مانند ایدز و افسردگی و در نهایت کاهش نیروهای جوان و آینده ساز جامعه از دیگر این اهداف محسوب می‎شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گرایش به سمت مراکز فحشا و فساد و عضویت در فرقه‌های انحرافی خرافی و پوچ را نشانه کم رنگ شدن ایمان به خدا دانست و اذعان داشت: اصلاح جامعه توسط یک یا دو نهاد یا ارگان مانند آموزش و پرورش و نیروی انتظامی خلاصه نمی‌شود، برای پیشگیری و رهایی از معضلات اجتماعی باید پایه‌ای کار شود و از بنیان آغاز کرد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول