اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن خواستار شد

ضرورت مقابله با نمادهای شیطان‌پرستی در جامعه

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: به‌منظور ارتقای سطح آگاهی صنوف و به دلیل آشنا نبودن مراکز فروش با نمادهای شیطان‌پرستی و فرق ضاله لازم است این صنف بیش از پیش با این مسائل آشنا شوند.

ضرورت مقابله با نمادهای شیطان‌پرستی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان ظهر امروز در همایش بزرگ آموزش آشنایی با فرق و مذاهب و نمادهای شیطان‌پرستی اصناف در این شهرستان، اظهار داشت: هجمه عظیم جنگ فرهنگی دشمن، در قالب جنگ نرم و مورد هجوم قرار گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی و رواج بیش از حد نمادهای شیطانی و فرق ضاله دیگر، می‎طلبد تا آگاهی جامعه نسبت به این موضوع افزایش یابد.

وی با اشاره به استفاده بدون آگاهی قشر جوان از پوشاک و محصولات فرهنگی از نمادهای شیطانی، گفت: بر همین اساس لازم است به‌منظور ارتقای سطح آگاهی صنوف مرتبط با پوشاک و لوازم فرهنگی و به دلیل آشنا نبودن مراکز فروش با نمادهای شیطان‌پرستی و فرق ضاله لازم است این صنف بیش از پیش با این مسائل آشنا شوند.

الهیان بر ضرورت مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: باید نمادهای شیطانی را به مردم نشان دهیم و چه بسا برای پیشرفت در زمینه‌های اسلامی و خدایی باید دنبال آثار و دلایل قابل قبول برای از بین رفتن قوم‌هایی مانند لوط و هود و دیگر قوم‎های یاد شده در قرآن بود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان اینکه آثار شیطانی را برای عبرت گرفتن باید دنبال کرد، تصریح کرد: همانطور که نماد اسلامی در جامعه ملموس و هویداست نمودهای شیطانی نیز باید برای مردم معلوم و ملموس باشد تا از انحرافات و خرافه‌گرایی پرهیز شود.

وی در ادامه به پیشرفت در زمینه‎های علمی و دیگر زمینه‌های فرقه‌های انحرفی اشاره کرد و افزود: فرقه‌های انحرفی نمادهای شیطانی را در قالب خون‌خوارگی و شیطان‌پرستی بروز می‌دهند، بر همین اساس وظیفه ما در این زمینه این است که این موارد را برای مردم آشکار کنیم تا مردم پند بگیرند.

الهیان با بیان اینکه تاریخچه شیطان‌پرستی به سال‌های بسیار دور بر می‌گردد، گفت: در دوره‌های بعد این آئین و سنت به صورت‌های دیگر نمود پیدا کرد که چیزهایی از گذشته چه با تحریف و چه بدون تحریف دست به دست در حال عبور همراه با زمان است.

به گفته وی، شیطان‌پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن‌نماد می‌داند و انسان‌ها را تنها در برابر خود مسئول می‌داند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می‌تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول