اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان جدال 14 تنیس‌باز

برترین‌های تنیس زیر 12 سال قم معرفی شدند‌

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از معرفی برترین تنیس‌بازان قم در پایان رقابت تنیسورهای رده سنی زیر 12 سال خبر داد.

برترین‌های تنیس زیر 12 سال قم معرفی شدند‌

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که امسال اعزام‌های زیادی به مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور داشته‌ایم و در ماه‌های پایانی سال نیز چند اعزام انجام خواهد شد، مدعیان زیادی در رقابت‌های قهرمانی قم نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند تا نفرات برتر شناسایی شوند.

وی ادامه داد: مسابقات تنیس قهرمانی استان قم در حالی برگزار شد که طی آن تنیس‌بازان رده سنی زیر 12 سال با یکدیگر مسابقه دادند و جدال آنها برای کسب عناوین برتر با استقبال بسیار خوب تنیس‌بازان این رده سنی به انجام رسید و مدعیان رقابتی نزدیک و جذاب را به نمایش گذاشتند.

دبیر هیئت تنیس استان قم یادآور شد: این دوره از پیکارها با شرکت 14 تنیس‌باز آینده‌دار رده سنی زیر 12 سال برگزار شد و در پایان رقابت‌های جذاب و نزدیک، در نهایت سه نفر عناوین برتر مسابقات تنیس قهرمانی قم را به دست آوردند.

خاتمی عنوان داشت: مسابقات قهرمانی تنیس زیر 12 سال استان قم همانند تمام فعالیت‌های تنیس قم با شرکت تنیس‌بازان مدعی در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم به انجام رسید.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت انفرادی به انجام رسید، آرش میرعارفی با شکست تمام حریفان خود در نهایت موفق به کسب جایگاه نخست رقابت‌ها شد و بالاتر از سایر تنیس‌بازان دیگر حاضر در پیکارهای قهرمانی زیر 12 سال قم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

دبیر هیئت تنیس استان قم خاطرنشان کرد: بعد از آرش میرعارفی، سید علی سیدصالحی از دیگر چهره‌های آینده‌دار تنیس قم موفق شد عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی را به دست بیاورد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که مقام سوم به صورت مشترک به علی سیفی و مرتضی مرشدی رسید تا بدین ترتیب پیکارهای تنیس قهرمانی رده سنی زیر 12 سال قم با شناسایی استعدادهایی که قطعاً در آینده پشتوانه تنیس قم خواهند بود به پایان برسد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول