اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نگاه اسلام به مسئولیت‌ها معنوی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نگاه اسلام به پست‌ها و مسئولیت‌ها نگاهی معنوی است که به مسئولیت‌ها به دید امانت نگریسته می‌شود.

نگاه اسلام به مسئولیت‌ها معنوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلا‌معلی رضوانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولیت‌ها فرصتی برای پر کردن جیب خود و اطرافیان‌مان نیست، اظهار کرد: نگاه اسلام به پست‌ها و مسئولیت‌ها نگاهی معنوی است که به مسئولیت‌ها به دید امانت توجه نگریسته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در کشور امام زمان (عج) هر تصمیمی که یک مسئول می‌گیرد از ارزش و نمره خاص خود برخوردار است که در چنین کشوری تصمیمات مدیریتی حاصل هوا و هوس مدیر نیست.

این مسئول ارشد در استانداری کهگیلویه و بویراحمد پاسداری از خون و آرمان شهدا را رسالت مهم مسئولان خواند و تصریح کرد: باید مدیریت‌ها و تصمیماتمان در این راستا باشد تا شاهد پیشبرد امور باشیم.

رضوانی ابراز داشت: نیاز مردم به مسئولان یک نعمت است که اگر از این نعمت به خوبی استفاده و قدر آن دانسته نشود، این نعمت الهی به نقمت تبدیل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در کشوری که ما مدعی هستیم صاحب آن امام زمان است، نباید مسئولان نیاز مردم به خود را فرصتی برای فخرفروشی و تعلل در انجام کار آن‌ها بدانند بلکه باید از این آزمون الهی با سربلندی بیرون آیند و راه آن چیزی جر خدمت بی منت به مردم نیست.

رضوانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش انتخاب مسئولان جمعیت هلال‌احمر کشور را در انتخاب یک جوان حزب‌الهی و بسیجی قابل تقدیر دانست و گفت: عبور از شرایط مشکل فعلی تنها با وجود مدیران بسیجی امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: مانع و مزاحمت‌ها در رسیدن به اهداف و خدمت به مردم تا دلمان بخواهد زیاد است که تنها با تفکر بسیجی می‌توان به برطرف شدن این مزاحمت‌های فراوان امید بست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی مسئولیت‌ها تعطیل‌بردار نیستند و روز و شب، جمعه و شنبه نمی‌شناسند، که جمعیت هلال‌احمر و همه نیروهای امدادگر در صدر این گروه هستند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی و امدادگران از جمله گروه‌هایی هستند که با وقوع هر حادثه‌ای باید آماده‌باش بوده زیرا در این لحظه‌ها همه امیدها به مدیریت در بخش امدادی و امنیتی است.

رضوانی با تقدیر از عملکرد مختار امیریان مدیر سابق جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد، این مسئولیت جدید را به مسعود مثنوی تبریک گفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد تا با انگیزه و تجربه مدیر جوان و بسیجی هلال‌احمر این استان به همه اهداف مهم در این بخش دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/82005/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول