اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت و معدن

نشست ستاد تسهیل واحدهای تولیدی خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست کارگروه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرستان سبزوار برگزار شد.

نشست ستاد تسهیل واحدهای تولیدی خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، در این نشست که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مقامات استانی حضور داشتند، محسن صالحی‌نیا اظهار داشت: با قوانین و مصوبات ستاد تسهیل، مشکلات صنایع تولیدی رفع می‌شود.

وی تأمین مواد اولیه و کمبود نقدینگی را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی برشمرد و گفت: مشکلات و درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعت‌گران در کارگروه‌های مربوطه مطرح خواهد شد و راهکارهای لازم پس از بررسی به تصویب می‌رسد.

در این نشست فرماندار و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان مشکلات موجود در بخش صنعت سبزوار خواستار توسعه صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان شدند.

حفظ شرایط موجود، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، ایجاد کارخانجات و صنایع، رفع مشکلات نقدینگی و ارائه تسهیلات بانکی، جلوگیری از نوسانات غیرمتعارف نرخ ارز، برخورد قاطع با ورود کالای قاچاق، توزیع عادلانه منابع ملی و استفاده از تبصره‌های ماده 3 و 4 اصل 44 در مناطق کمتر توسعه‌یافته از جمله مسائلی بود که توسط نمایندگان شهرستان سبزوار مطرح شد.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول