اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی:

هدف از تشکیل کارگروه سوخت ایجاد نظام مؤثر در پیشگیری از قاچاق است

خبرگزاری فارس: جلسه کارگروه سوخت خراسان‌رضوی با حضور اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

هدف از تشکیل کارگروه سوخت ایجاد نظام مؤثر در پیشگیری از قاچاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، در این جلسه که پس از بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفی فراورده‌های نفتی تشکیل شد، روش‌های نظارت بر صادرات سوخت، آنالیز آن از نظر کمی و کیفی و ارایه آمار و اطلاعات مربوط به این حوزه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

پرویز فروزان‌فر؛ دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل کارگروه سوخت خراسان‌رضوی ایجاد نظام مؤثر در پیشگیری از قاچاق این کالا است.

وی افزود: آمادگی و اقدامات یکپارچه و هماهنگ تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند از قاچاق سوخت جلوگیری کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: آمادگی راه‌اندازی پالایشگاه‌های کوچک در نقاط مختلف استان با هدف پالایش ضایعات نفتی را داریم.

علی‌اصغر پورفتح‌الله با تاکید بر توجه به امر تولید مواد متنوع از ضایعات مجموعه‌های تولیدکننده فرآورده‌های نفتی گفت: این ارزش افزوده با افزایش اشتغال‌زایی و سود اقتصادی، از آلودگی زیست محیطی ناشی از سوزاندن ضایعات نفتی جلوگیری می‌کند، البته این امر هنگامی حاصل می‌شود که مراقبت لازم جهت عدم تداخل سوخت یارانه‌ای در فرآیند تولید صورت گیرد.

وی همچنین آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی را برای توسعه آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی تحت نظارت اداره‌کل استاندارد و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اعلام کرد.

سعید احمدزاده؛ مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی نیز اظهار داشت: این آزمایشگاه با تجهیزات مدرن و آنالیز استاندارد فرآورده‌های نفتی و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کارآمد آمادگی خود را برای همکاری در راستای صیانت از سرمایه ملی بر اساس تعهدات و توافقات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام می‌کند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول