اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تربت حیدریه در مجلس:

2پروژه بزرگ فولاد در تربت حیدریه اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی دو پروژه بزرگ فولاد در تربت‌حیدریه اجرایی می‌شود.

2پروژه بزرگ فولاد در تربت حیدریه اجرایی می‌شود

ابوالقاسم خسروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: بعد از سفر چهارم رئیس‌جمهور به خراسان‌رضوی، تمامی مصوباتی را که مربوط به سفرهای قبلی رئیس‌جمهور در تربت حیدریه بود، مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: برخی از این مصوبات مانند پروژه‌های فولاد تربت‌حیدریه نزدیک به هفت سال روی زمین مانده‌اند و نیاز به توجه بیشتری داشتند.

خسروی گفت: در جلسات متعددی که با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته‌ام، این مسئله را به ایشان گوشزد کردم و هر دو پروژه فولاد به‌فضل الهی اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرایی شدن این دو پروژه عظیم می‌تواند بخش اعظمی از بیکاری در شهرستان تربت حیدریه را ریشه‌کن کند.

خسروی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های متخصصان و صاحب‌نظران، در صورت اجرایی شدن مصوبات دولتی در شهرستان تربت حیدریه نزدیک به 20 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در تربت حیدریه ایجاد می‌شود.

خسروی گفت: اولویت دیگری که پیگیری آن شروع شده، بحث فضاهای دانشگاهی شهرستان است و با هماهنگی که بین همه رؤسای دانشگاه‌های تربت حیدریه وجود دارد قدم‌های مؤثری در این راستا برداشته شده است.

نماینده مردم تربت حیدریه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فضاهای آموزشی در شهرستان تربت حیدریه، دانشگاه فرهنگیان است که به‌زودی 250 دانشجو در این دانشگاه در شهرستان تربت حیدریه مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی درباره پروژه مهر ماندگار در تربت حیدریه نیز بیان کرد: بیمارستان شهرستان مه ولات که در این طرح قرار داشت، با تجهیزات کامل افتتاح شد.

خسروی ادامه داد: فرودگاه شهید مدرس نیز با رایزنی‌های انجام شده قرار است در طرح مهر ماندگار قرار بگیرد.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول