اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیروان خبر داد

تصویب 294 طرح کشاورزی در سیروان/ پرداخت تسهیلات به 60 درصد از طرح‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار سیروان گفت: 294 طرح کشاورزی در سیروان به تصویب رسیده است و 60 درصد این طرح‌ها از سوی بانک عامل مورد توجه و عنایت ویژه قرار گرفته و تسهیلات لازم پرداخت شده است.

تصویب 294 طرح کشاورزی در سیروان/ پرداخت تسهیلات به 60 درصد از طرح‌ها

علی عباس شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این تعداد طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامداری در شهرستان سیروان تصویب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون نیز 60 درصد این طرح‌ها از سوی بانک عامل مورد توجه و عنایت ویژه قرار گرفته و تسهیلات لازم پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی توسعه بخش کشاورزی در شهرستان تازه تاسیس سیروان را در دستور کار خود قرار داده است.

شفیعی تصریح کرد: در این راستا و طی ماه‌های گذشته کارگروه توسعه کشاورزی با حضور فعالان و کارشناسان این بخش بارها برپا شده است.

فرماندار سیروان گفت: در آخرین نشست این کارگروه نیز 24 طرح کشاورزی در زمینه‌های پرواربندی، گاو شیری، مرغداری گوشتی، کشتارگاه صنعتی طیور، حفر و تجهیز چاه و داروخانه دامپزشکی و کلینیک دامپزشکی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: برای اجرای این تعداد طرح کشاورزی در شهرستان سیروان در مجموع 4 میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات در نظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان در حال توسعه سیروان یکی از شهرستان‌های شمالی استان ایلام است که مورد تفقد ویژه مسئولان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول