اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

رژیم صهیونیستی تلاش دارد ریشه حق طلبی را بخشکاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شوش گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا با حمله به بلاد مسلمین ریشه اسلام و حق طلبی را بخشکاند.

رژیم صهیونیستی تلاش دارد ریشه حق طلبی را بخشکاند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای یادواره شهدای چریکی شهید مهدیه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی در بدترین شرایط 60 سال گذشته قرار گرفته است و آبروی نیز برای هزینه کردن ندارد.

وی افزود: مقاومت حماس مقابل رژیم صهیونیستی باعث شده است تا آبروی این رژیم جعلی از بین رود و دیگری آبرویی برایش نماند تا در منطقه سر بلند کند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این جلسات و یادواره های شهدا و استمرار آن‌ها، خط راستی و یکرنگی را نمایان می‌کند که تمام شهدای عزیز کشور ما برای آشکار کردن حقیقت پا به میدان گذاشتند و اباعبدالله الحسین(ع) را پیشوای خود دانستند که با شهادت خود امر به معروف و نهی از منکر را زنده کرد.

امام گفت: شهدا آزمونی بسیار بزرگی را پشت سر گذاشته‌اند و ما باید ضمن درس گرفتن مقاومت و پایداری آن‌ها در راستای انتقال این درس‌ها به نسل آتی انقلاب نیز تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان شوش خاطرنشان کرد: امروز ما در آزمون بسیار بزرگی قرار گرفتیم و باید راه شهیدان و راه ولایت را در پیش بگیریم و ایمان شهیدان را در وجود خود الگو کرده و در مسیر انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/72006/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول